Uitgerekend december 2021

Eey iedereen nou gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik ben nu zwanger van ons 4de kinds maar was niet gepland want ik heb nog een baby van 8 maanden maar is van harte welkom ik ben nu ongeveer rond 5 a 6 weken zwanger en denk rond 20 december uitgerekend heb 10 mei een afspraak met de verloskundige dan weet ik meer

@kimvught
Hier ook indd last van de andere variant! Haha
Het is maar net hoe je lichaam op alles reageert. Bij mijn twee dochters had ik dit ook tijdens het begin van de zwangerschap.
Ik zou wel genoeg drinken! Want je verliest dan ook veel vocht.

Hoe is het verder met iedereen? Inmiddels al meer kwaaltjes?

@mamavantwee

Hier beginnen de kwaaltjes toch wel te komen. Vorige zwangerschap 0 last en nu.... Misselijk, zuur opboeren, extreem moe.

Hier schommelt het echt met de kwaaltjes. Vorige week een dag 7x lopen spugen. Daarna niet meer. Ene dag sochtends niet zo lekker, andere dag kei veel honger en snel een leeg gevoel alsof ik lang niet heb gegeten. Wel over het algemeen erg moe, ene dag erger dan de andere dag. En 0.0 libido haha. Vindt mijn vriend iets minder ?

Hier is het libido ook vrijwel 0 :p
Ik blijf veel buikpijn houden, zouden m'n darmen moeten zijn. Hier om de beurt obstipatie en diarree, erg fijn... En nog niet overgeven maar wel echt zo'n bah gevoel. Tegen misselijkheid aan. En heeel moe en continue honger met maagzuur als gevolg :p

Ik ben nog steeds heel moe. Verder vergeetachtig en weeïg gevoel. Gister even stress omdat mijn kwaaltjes even helemaal weg waren. Mn vriend zegt dat ik me niet zo’n zorgen moet maken. Hebben jullie dat ook dat het af en toe even weg is?

Terug
Bovenaan