Uitgerekend december 2021

Hallo Allemaal,
Wil me graag aansluiten, heb volgende week woensdag de eerste echo, vind het zo super spannend en me gedachten gaan de hele dag op en neer, vreselijk.
Maar erg veel last van krampen, jullie ook?

Groetjes 

MamaNB en Gebruiker Lies welkom!
MamaNB, lastig is dat. Met welke termijn had je de miskramen gehad? Klachten kunnen opeens nog komen, 5+4 is nog redelijk vroeg.  Ik hoop dat alles goed zit bij je! 

Zouden jullie het niet ook al van de daken willen schreeuwen? Dat je in verwachting bent? Mijn vriend wil graag even wachten. Dus ik heb het stiekem twee vriendinnen verteld, dat weet hij niet ?

Maar ik zou het liefst mijn moeder gewoon al hier in meenemen, of in ieder geval alles vertellen op moederdag. Maar wij hebben twee dagen later pas de echo…

Haha ja ken het gevoel haha. Ik had mijn buurman gevraagd waar zei de VK hadden enzo want die zijn net ouders geworden. En toen heeft mijn buurvrouw mijn vriend gefeliciteerd en die wist niet dat ik het had verteld XD. Dus ik gister bij haar langs om te kijken bij de kleine en dus verteld dat hij niet weet dat ik het had verteld... En zij "oeps". Dus ja snap wat je bedoeld

@MamaNB, weet dat je niet alleen bent...Ik denk dat ik heel goed weet hoe jij je voelt. Ik ben ook mama van 2 kindjes en heb zelf ook verschillende MK gehad. Ik ben nu 6w+3d, maar ik kan er niet van genieten...de angst overheerst. Elke ochtend sta ik op met de gedachte dat men slip vol bloed hangt, elk wc bezoek kijk ik angstig naar mijn wc papier. Ik heb maandag mijn eerste vroege echo en ben daar enorm bang voor :-(... het worden lange weken en maanden, maar hopelijk in december is het het allemaal waard geweest! En ik weet uit ervaring dat eenmaal ik mijn kleintje voel bewegen, het iets rustiger wordt in mijn hoofd...

Bedankt dames!
Haha.. ja ik heb het ook 1 vriendin verteld toen het nog niet mocht. Zij had het door omdat ze zelf zwanger is. Gisteren na de echo eerst aan mijn schoonmoeder verteld en vandaag mijn ouders. Super leuk!

Terug
Bovenaan