Uitgerekend december 2021

@Amberle: wat naar om te horen dat je dat hebt meegemaakt.. kan me voorstellen dat je je dan zo voelt. Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben waarbij de angst overheerst (weet ik natuurlijk ook wel, maar toch). Inderdaad, als de schopjes komen scheelt dat zoveel!! Heel veel succes met je echo maandag!!! 

Hee Poni, ja ik zit ook in de Facebookgroep, maar daar natuurlijk onder mijn echte naam ;) hier heb ik een soort schuilnaam genomen, omdat het toch openbaar is ofzo en ik een opvallende naam heb. Bij ons heeft het ongeveer halfjaartje geduurd. Is natuurlijk helemaal niet lang, maar voor mijn gevoel wel. Maar ben hartstikke blij en gezegd!!

Goedemorgen,
Al een maand of 8 geleden actief op het forum geweest maar toch de laatste maanden niet meer gekeken. In december een vmk gehad en afgelopen zondag twijfel of het zomaar eens raak kon zijn. Omdat onze eerste niet thuis was hebben we een early test gedaan. Licht positief maar toch was ik niet overtuigd. Afgelopen dinsdag nog 1 gedaan, nog steeds licht streepje en de lichte twijfel. Zal het goed gaan..?zit het wel goed??
Woensdag was mijn nod. En ik kan niet meer om de moeheid heen, opgeblazen buik na het avondeten en met vlagen na 16.00 uur misselijk (niet benoemenswaardig). Zojuist een test gedaan en ben nu overtuigd dat het goed raak is.

https://ibb.co/k0s97fs

Gefeliciteerd allemaal! Fijn om nog wat namen te lezen die ik eerder in het forum tegen ben gekomen.
Dit wordt onze tweede wonder. De eerste wordt in december 2.
Laat december een feestelijke maand worden (alhoewel het goed januari kan worden).

Nou, mamavanloesje, daar kan je niet omheen, 'gefeliciteerd! En van harte welkom hier!
Hier vandaag bijna 8 weken en bijna geen kwaaltjes meer. Vind het maar een onzekere tijd weer zo hoor! ? 

Terug
Bovenaan