****uitgerekend eind mei, begin juni 2006****


Hoi ik ben Xsjara, 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje.

Volgens babybrabbel ben ik uitgerekend op 30 mei. Wie is er nog meer eind mei, begin juni uitgerekend en vind het leuk daarover te babbelen op dit forum??

Xsjara

(6 weken en 5 dagen)
 
Hallo Xsjara,

Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
Als je met mensen wel babbelen die ook omstreeks die tijd zijn uitgerekend is er ook op deze site een kopje mei-moeders/juni-moeders. Staat ergens op dezelfde pagina als waar je dit forum hebt aangeklikt.

groetjes kirsten
38w1d
 
quote: Xsjara78 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2005 11:39:57'));

Hoi ik ben Xsjara, 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje.

Volgens babybrabbel ben ik uitgerekend op 30 mei. Wie is er nog meer eind mei, begin juni uitgerekend en vind het leuk daarover te babbelen op dit forum??

Xsjara
(6 weken en 5 dagen)



Hoi Xsara,

Ik ben Marielle, 30 jaar en ook zwanger van ons 1e kindje. Ik ben uitgerekend op 2 juni dus dat scheelt niet veel met jou.

Ik wacht al een tijd op het juni forum maar dat zit er volgens mij nog in dus zit ik soms hier en soms in het april forum.

gr
Marielle
 
hallo ik ben zes weken en 2 dagen zwanger, en ben ook eind mei begin junnie uitgerekent.

Dus best leuk dat er ook zo veel damens het zelfde uitgerekent zijn als ik.

xxx mutsie
 
hallo allemaal.

ik ben ook zes week zwanger en ben op 5 juni uitgerekend volgens mijn dokter,
ik ga op 28 oktober voor het eerst naar de verloskundige en moet zeggen vind het erg spannend allemaal omdat het mijn eerste kindje is

Groetjes
 
Terug
Bovenaan