****uitgerekend eind mei, begin juni 2006****

Hoi allemaal!!

Ik ben 28 jaar en 1 juni uitgerekend van mijn tweede kindje. Kan nog makkelijk mei worden, moet nog een termijn echo komen.......
Esmee is mijn dochtertje van 2,2 jaar en ik hoop dat de tweede net zo makkelijk wordt als zij!

Er zijn wel weer een hoop a.s. moeders in mei/juni 2006, leuke maanden hè!!!
 
Hallo!

Ten eerste wil ik iedereen hier feliciteren met haar zwangerschap.

Ook ik ben zwanger en uitgerekend in mei. De uitgerekende datum is nu nog 14 mei 2006 (moederdag!), maar volgende week woensdag krijgen we een termijnecho om uit te rekenen hoe ver we precies zijn. Kan niet wachten tot het zover is!

Ik ben trouwens 23 jaar en in juni van dit jaar zijn mijn partner en ik  getrouwd, als alles goed gaat wordt ons 1e kindje dus binnen een jaar na ons huwelijk geboren. We waren al langer gestopt met de pil, dus waarschijnlijk heeft onze kleine gewacht tot we "netjes getrouwd" waren

Groetjes MJ
 
Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Rianne 28 jaar en nu (volgens mij) bijna 8 weken zwanger.
Wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar.
Ben 11 juni 2006 uitgerekend en heb vrijdag 4 november een termijn echo.

Groetjes
 
Hoi hoi allemaal,

Ff eennieuw berichtje plaatsen er ging geloof ik iets mis net. Ik zal me even voorstel. Ik ben Esther en ben 25 jaar. Ik ben voor de eerste keer zwanger en tot nu toe gaat het redelijk goed. Ik ben eind mei uitgerekend. Dus dat worden gezellige tijden wantik las dat er meer vrouwen dan uitgerekend zijn.

Liefs Es
 
Terug
Bovenaan