****uitgerekend eind mei, begin juni 2006****


hallo allemaal,

Ik ben ook een mei mammie!
Als alles goed blijft gaan ben ik 25 mei uitgerekend.

Ik ben 29 jaar en het zal mijn eerste kindje worden. Begin van dit jaar ben ik ook al zwanger geweest, maar dat is toen mis gegaan met een miskraam. Nu ben ik weer zwanger en ik geniet ervan.

Ik ben nu 7 weken en 1 dag.

Afgelopen week heb ik mijn eerste echo gehad, en daarop heb ik al een hartje zien kloppen. En wat is dat fijn als je dat ziet. Dan ben je gelijk weer gerustgesteld.

Nu moet ik wachten tot 24 oktober dan krijg ik weer een echo.

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

heel veel liefs van Debby
 
Hallo!

Ik kwam eergisteren tot mijn grote verbazing  erachter dat ik zwanger ben. Was wel even wennen! Gelijk de huisarts gebeld, die zei dat ik ongeveer 10 juni zou bevallen. Nouja, als het allemaal goed gaat natuurlijk!

Groetjes,
Tabitha
 
Hoi allemaal,
Leuk dit stukje forum om met zwangeren die indezelfde fase zitten, vond het ook al jammer dat het maar tot juni ging. Ik ben op 10 juni uitgerekend! Wel erg onzeker, bang dat het misgaat, want ik heb in het verleden helaas ervaring met 2 vroege miskramen en verschillende mislukte IVF-pogingen. Maar nu toch echt spontaan zwanger, dus hopelijk is het nu eindelijk zover.  Op 8 november heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Elke WC-gang gaat mijn gedachte richting 'zou het nog goed zijn' en ik zit regelmatig aan mijn borsten om te checken of ze nog wel gevoelig zijn , lastig los te laten...
Ik wens jullie in ieder geval een fijne zwangerschap allemaal!
Groetjes,
Monique
 
Hoi hoi,

Ik ben 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ben morgen 8 weken zwanger en rond 22 mei uitgerekend.
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Wanneer hebben jullie het aan je omgeving verteld??
 
Hoi,

Ik heb vrijdag een test gedaan en die was positief. Als ik het volgens babybrabbel uitreken dan komt hij/zij rond 13 juni. We waren wel blij verrast. We hebben afgelopen december een zoontje gekregen, die is nu 9,5 maand. Onze wens was dat er niet een te groot leeftijdsverschil tussen de kids zou zitten. We zijn dus eind augustus met de pil gestopt. Nu is Storm (mijn zoontje) dus waarschijnlijk nog net geen 1,5 als de 2e komt. Moet wel zeggen dat ik me nu meer zorgen maak dan de vorige keer. Weet nu wat ik ga missen mocht het fout gaan. Vorige keer heb ik ook het met forum meegedaan. Toch lekker om te lezen dat er mensen zijn die exact hetzelfde als je mee maken dus hopelijk tot gauw op het juni-forum.

Groeten,
Kirs
 
Hallo!

Gefeliciteerd!!!
Ik ben 25 mei uitgerekend, dus  ook een mei moeder en ik vind het ideaal, fantastisch en geweldig!!
Ik zie nog geen forum voor mei-moederts 2006, mar dat komt vast nog wel.
Hoe voel je je?
Ik ben moe en af en toe best missleijk, maar liga's en erwtensoep (???) doen wonderen

Wonen er mei moeders in Amsterdam?

Liefs,
Bien
 
Hoi,

Ik ben 23 mei uitgerekend. Ik weet het pas 3 dagen dat ik zwanger ben en ga donderdag voor het eerst naar de verloskundige en heb 10 november mijn eerste echo. Ondanks dat ik veel last heb van misselijkheid ben ik dol blij en kan het me niet snel genoeg gaan.
 
Hallo allemaal,

Nou gefeliciteerd allemaal! Ook ik wordt een mei/juni mama. IK ben 31 mei uitgerekend van ons tweede kindje! Emily is nu 10 mnd en zal dan 1,5 zijn als dit kindje geboren wordt. Van Emily raakte ik niet makkelijk zwanger en we dachten we nemen er nu ruim de tijd voor en je ziet ik was in 1 keer zwanger, Echt super leuk!!! Ik ben hartstikke blij en hoop op een leuke zwangerschap. Ik heb al 2 echo gehad ivm bruin bloedverlies, maar alles is goed en we hebben al een hartje zien kloppen! heerlijk ! Nou ben verder (nog ) niet misselijk, maar wel harttsikke moe dus ga vaak even tussen de middag even slapen.
Op naar het mei/juni forum!
Gr Helen (6weken+6 dagen)
 
Terug
Bovenaan