Uitgerekend eind mei/begin juni

<p>Hoi dames!</p><p>Ik ben er vorige week vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje na 7 maandjes proberen. Zondag 9 en 10 september had ik een positieve ovulatie test en verwachtte dus afgelopen zondag mijn menstruatie. 14-08 was de 1e dag van mn laatste menstruatie dus had een lange cyclus. En 15 oktober is mijn 1e afspraak bij de verloskundige! </p><p>Zijn er al meer ladies die positief getest hebben deze maand? </p><p> </p><p>Liefsss xxx</p>

Hoi mommy
alleseerst hartelijk gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Super spannende tijd nu. 
Mijn nod zou vandaag zijn ( of morgen). Natuurlijk kon ik weer niet wachten en heb ik gisteren en vandaag positief mogen testen . Ik kan het bijna niet geloven.
Wij zijn al 2 jaar bezig voor ons 2e kindje. Helaas het ziekenhuis nodig gehad zowel bij de eerste als bij deze zwangerschap. Nu, bij onze eerste poging iui positief resultaat. Wat super spannend. Ik ben nog erg aan het twijfelen of het goed zal gaan. 
Wat zijn de symptomen tot nu toe bij jou naast een positieve test?

Proficiat.
Ikzelf heb gisteren ook een positieve test gehad.
Dus morgen doe ik deze nogmaals en daarna afspraak maken voor men eerste echo.
Laatste menstruatie was 11augustus, eisprong vond plaats tussen 6 en 8 september, want op 5september was er een ei aanwezg had toen een inwendige echo ondrzoek gehad omdat ik wou weten of alles vanbinnen in orde was om zwanger te wordn.
Dus volgens deze bereking zit ik op eind mei. 

Ik heb bijna dezelfde cyclus! 15 augustus is de laatste menstruatie begonnen, en tussen 5 en 7 september was mijn eisprong. Afgelopen donderdag een positieve test!! We dachten dat het heel lang zou gaan duren en we misschien wel doorgestuurd zouden moeten worden ivm mogelijke pcos. Nu binnen 2 pogingen zwanger. Dus we zijn heel blij maar houden ook goed in ons achterhoofd dat het nog fout kan gaan! 
Wij hebben 17 oktober onze eerste afspraak bij de vk. 

Hier nog één! 18 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus dat betekend vandaag precies 5 weken. Vorige week donderdag positief getest. Kon het niet geloven!! Had de ovu testen de prullenbak in gedaan, omdat we al bijna een jaar bezig waren. Uiteindelijk toch een positieve test. 16 oktober hebben wij een intake en 18 oktober onze eerste echo.

Vandaag dus nogmaals getest. Tblijft positief. Gebeld voor men afspraak. Volgende week woensdag mag ik al gaan ?
Tgaat heel snel...

Hoi!
Hier denk ik ook eind mei, heb zaterdag positief getest! 
Ik ben erg moe en misselijk gedurende de dag.. zo'n vreemd weeig gevoel waar ik niet blij mee ben. En mijn darmen zijn van slag, het ene moment obstipatie, het andere moment heel dun. En ik kan echt niet tegen die geur :(
Verder natuurlijk heel blij. Morgen ga ik de verloskundige mailen want ik ben op donderdag altijd vrij, dus dan heb ik even tijd. Ik moet kiezen uit de vorige VK uit mijn andere stad die 20 minuten fietsen is of een nieuwe die 5 minuten fietsen is.. ik vond de vorige wel heel fijn..

Terug
Bovenaan