Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk om te lezen. Ik heb vorige week zaterdag (15-9) al positief getest, cyclus begon op 15-8, maar was laatste keren opeens langer (normaal al rond 31 dagen). Hiervoor 2x mk gehad na 45 dagen dus vind het nu erg spannend! Mag daarom morgen al naar de gyn, er zal weinig te zien zijn nog maar fijn om extra controle te hebben. 

Hallo , 
ik heb donderdaag 13 september een positieve test gedaan en vrijdags ook. En maandag 8 okt eerste echo! Voor mij is dit de eerst keer dus behoorlijk spannend. Merk alleen dat ik echt super moe ben en ook elke ochtend naar de wc moet rennen om over te geven bah... maar allemaal voor een goed doel! 

Yeeeey wat leuk. Allemaal gefeliciteerd. Ik heb 11 september de eisprong gehad. Ben die dag ook geïnsemineerd. (Iui). Vanmorgen heb ik bloed moeten prikken in het ziekenhuis om de hcg waarde te bepalen. Die was voor een prille zwangerschap. Volgende week donderdag moet ik weer prikken. Kijken of het goed gestegen is. Daarna mag ik pas een afspraak maken voor een echo. Rond week 5,5 dus. 
Nog steeds flinke steken in mijn onderbuik. Vooral links.

Geen idee santje, ik heb hem gewoon in m'n favorieten gezet..
Laat je weten hoe het bij de gynaecoloog was morgen? Hopelijk zit alles goed!
Emmaeleonora ook gefeliciteerd. Nu al zo veel overgeven, dat is vervelend. Ik nog niet maar ben wel misselijk de hele dag. 

Leuk dit!

@zwanger yes.
Weetniet waarom zo vroeg. Had een afspraak gevraagt omwille dat ik positief teste. Toen vroeg ze men laatste menstruatie 1ste dag dus deze was 11 augustus. Khad op 5september zoweso een controle gepland om na te zien of dat alles vanbinnen er goed uitzag voor een zwangerschap en om te melden dat ik ng niet zo goejd wist wanneer men eisprong was. En toen bij die echo kon hij zien dat dit in de komende dagen kon gebeuren dus gebruik van gemaakt. 
En toen zei ze vanja volgende week 3oktober. Kverschoot er ook van dat zo snel was. Ben wel blij. Kweet dan wok waar ik dan moet verwachten ??

Leuk hoor mien! Ik ben erg benieuwd of ze woensdag al echt wat zien! Een klein korreltje met hopelijk een hartslag of zo :) dat kon geloof ik al bij 6 weken soms!

Terug
Bovenaan