Uitgerekend eind mei/begin juni

Dag dames, gefeliciteerd allemaal! Leuk om jullie verhalen te lezen. 
Ik weet zelf nu 1,5 week dat ik zwanger ben (uitgerekende datum naar verwachting 26 mei) dus nu zo’n 5 en een halve week. 
Ik vind het erg spannend allemaal aangezien wij ook een wat heftige periode achter de rug hebben op het gebied van zwanger worden. Februari 2017 waren wij voor het eerst zwanger maar verdrietig genoeg kregen wij met 20 weken slecht nieuws, het kindje was overleden.
April dit jaar voor de 2e keer zwanger maar helaas met 10 weken geëindigd op een miskraam. 
Deze keer vrij snel na 2 maanden weer een positieve test in handen. Geluk kan niet op maar ik vind het wel enorm spannend vind. 10 oktober heb ik de eerste echo (iets vroeger ivm een geplande vakantie 16 oktober). 
Ik lees/schrijf graag met jullie mee!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb donderdag 20-9 een positieve test in handen gehad. Volgens de berekeningen ben ik 1 juni uitgerekend. Dit wordt ons 1e kindje. Gelukkig in ronde 2 al gelukt.

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb donderdag 20-9 een positieve test in handen gehad. Volgens de berekeningen ben ik 1 juni uitgerekend. Dit wordt ons 1e kindje. Gelukkig in ronde 2 al gelukt.

Gefeliciteerd niefje!

Wat ontzettend heftig om je kindje met 20 weken te moeten verliezen. Echt heel erg. Ik hoop dat dit een gezond en voldragen broertje of zusje mag zijn!

@zwangeryes Dankje, daar gaan wij ook voor! Nog even een vraag, hoe zet je dit forum als “favoriet” ingesteld? Ik kan dit nergens vinden.

Ik sluit ook graag aan ;-). Iedereen gefeliciteerd! Zoals ik het nu heb uitgerekend is 4 juni mijn uitgerekende datum. Dit wordt ons 2e kindje. Onze zoon is nu bijna 14 maanden. 
Volgende week vrijdag afspraak met Moeders voor Moeders. En volgende week de verloskundige bellen. Hopelijk eind oktober de echo. Mijn allereerste zwangerschap was een missed abortion. Ben nog heel voorzichtig met blij zijn. Scheelt ook heel veel dat we al een gezonde zoon hebben. 
Eigenlijk nog geen zwangerschapssymptomen. Alleen gevoelige borsten.
Succes iedereen! 

Gefeliciteerd allemaal!!!
Ik had gisteren een positieve test in handen. Nog wel erg vroeg, omdat vandaag mijn nod zou zijn. Ben daarom zo bang dat het nog mis gaat. Ook omdat er op internet staat dat een zwangerschapstest pas met 5 wk betrouwbaar is. Ik zou nu dan 4 wk zijn. Het is ons 1e kindje.. erg spannend allemaal. Wanneer vertellen jullie het aan jullie naasten? En is het al te vroeg om de versloskundige op de hoogte te brengen? 
Qua zwangerschapsymptomen heb ik gevoelige borsten en misschien wat vermoeider.
Groetjes!

Hai, ik ben nieuw hier. Ben morgen 5 weken zwanger. Had 7 sept mijn eisprong en meteen raak de eerste keer. Ik ga morgen een belletje doen naar de verloskundige. Vindt hem allemaal erg spannend. 

Terug
Bovenaan