Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi meiden,
Wat leuk om te lezen dat het bij iedereen goed gaat! Op wat kwaaltjes na.
De meest gestelde vraag is hier toch ook wel of wij willen weten wat het wordt. Dat willen we en we weten het zelfs al, afgelopen weekend een pretecho gehad en we krijgen een jongen, zo leuk! Woensdag aan de ouders vertellen, we geven ze een chocoladeletter, de J, versierd met blauwe muisjes. 
De bevalling zou ik het liefst thuis doen, lijkt me heel fijn en wij wonen op 5 minuutjes rijden van het ziekenhuis dus mocht er iets zijn dan is het niet ver. Borstvoeding wil ik ook graag proberen, totdat ik weer moet werken.
Kraamzorg had ik nog niet geregeld maar de verloskundige adviseerde dat wel snel te doen ivm drukte dus heb me nu ingeschreven.
Hebben jullie trouwens zelf al veel gekocht voor de baby?

Rosie wat leuk een jongen, kan je nu lekker gaan shoppen ;)
Wij hebben volgende week een afspraak in het ziekenhuis. We krijgen daar 2 extra echo's. Mijn partner is geboren met een scheurtje in zijn hartklep dus bij de kleine extra hart controle. En met een beetje mazzel kunnen ze dan ook het geslacht zien! 
Vanavond bij de verloskundige hartje luisteren. Het blijft toch spannend allemaal.
Wij hebben tot nu toe alleen nog knuffeltje gekocht en gekregen.

Wat leuk Rosiee, een jongen! Hoe ver ben je nu?
Wij hebben vrijdag geslachtsbepaling echo. We laten dan een taart maken en zondag komen familie en vrienden met ons de taart aansnijden. Ik ben heel benieuwd. Denk zelf dat het een meisje wordt.... maar wie weet! Allebei zo welkom ❤️ 
Verder heb ik nog niks gekocht. Heb alles (heel veel) al in huis. Mocht het een jongen worden heb ik nog kleertjes nodig. 

Haha hier zelf ook nog niks gekocht, maar dat deed ik bij de eerste ook pas na de 20 weken echo. Ik heb alleen een extra bedje echt nodig eigenlijk. De eerste maten kleding zijn unisex dus dat is eigenlijk allemaal niet nodig. En natuurlijk nieuwe kleine luiers :p

Zelf alleen kleine slofjes gekocht voor de zwangerschapsaankondiging. Verder al heel veel cadeautjes gekregen, maar nog geen kleding ofzo. Rond de 20 weken gaan we voor kinderkamertje kijken.

Zwanger yes, wat een ongelooflijk gevoel moet dat zijn! :D Ik hoop dat ik ze heel binnenkort ook begin te voelen.
Vandaag hebben we de uitslag van de NIPT gekregen. Alles helemaal goed met de kleintjes. Het zijn twee meisjes! ?

Zoo dat is echt weer een mijlpaal zwangeryes. Wat supergaaf! Ik heb het idee dat ik t kindje wel soort voel bewegen aan de binnenkant. Weet niet of dat met 14 weken kan....?? Maar ik heb nog geen eerdere ervaringen dus wie weet is het heel wat anders.
En wat fijn Feline!! Dat is een hele opluchting!

Terug
Bovenaan