Uitgerekend eind mei/begin juni

Equinimod jeetje dat is schrikken! Rustig aan doen en hopen dat het niet meer terug komt. Ik heb ook wel eens heel licht als ik te snel op sta ofzo dat ik een korte soort steek voel na een dag werken. Heb je ook last met plassen? 

Euqinimod wat vervelend zeg. Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb dat niet meegemaakt. Ik hoop wel voor je dat dit eenmalig was. Succes in ieder geval!

Ik ben gister verhuisd dus waarschijnlijk daarin teveel gedaan. Nu ik vandaag hele dag rust heb gehouden is het gelukkig weer weg. Waarschijnlijk mij  banden over belast. Toch morgen voor de zekerheid urine laten testen. Het is altijd zo lastig omdat als je het opzoekt en mensen spreken over pijn je niet weet in welke mate dat is/was/hoort te zijn 

Equinimod, dat is schrikken! Maar waarschijnlijk heb je inderdaad gewoon wat teveel gedaan. Hopelijk blijft het nu uit! 
Hier vanavond 12 weken-echo en NIPT! Spannend alweer! 

Euqinimod, dat is een naar gevoel he. Ik herken het ook.. niet dat het 5 min aanhoudt. Maar wel die steken, ik blijf het dan 1/2min voelen. Vooral als ik in bed mijn bovenlijf sneller draai dan mijn onderlijf, maar soms ook gewoon als ik zit.. heb het vooralsnog gegooid op bandenpijn. Mijn buikje lijkt ook snel te groeien nu, kreeg vandaag te horen dat t ook wel echt te zien is (en ik nog wel denken dat ik een truitje aanhad waardoor je juist amper wat zou zien, moest nl training geven en zie er nu uit alsof ik teveel gegeten heb, haha). En inderdaad, op rustige dagen is t minder, dus daar toch maar een beetje rekening mee proberen t houden. 
Herkennen jullie het ook echt buikpijn te krijgen als je echt flink honger hebt? Dan krijg ik ook echt steken.. 

Ik heb inderdaad ook steken wanneer ik te veel heb gedaan. En die steken doen inderdaad verdomde zeer. Ik schrok er de eerste keer ook van, maar nu begin ik te herkennen en doe ik dan toch maar even wat rustiger aan ;-)

Wat ik heb de laatste tijd dat mensen in mijn omgeving vragen stellen waar ik nog helemaal niet over heb nagedacht. Zoals wil je in het ziekenhuis bevallen? Wil je pijnstilling tijdens de bevalling? En ga je borstvoeding geven? 
Het lijkt allemaal nog zo ver weg daardoor denk ik...ach dat zie ik tegen die tijd wel. Kan ik nu nog niet voorspellen. Borstvoeding wil ik sowieso ervaren ik vind het een prachtig mooie manier van voeden.
Hebben jullie er al in verdiept?

Ik moet zeggen dat wij daar ook nog niet zo mee bezig zijn hoor, maar wordt wel druk door bepaalde mensen opgezet, maar vooral op spullen kopen dat wij denken doe eens rustig.
Bepaalde dingen hebben we wel eens in het verleden besproken, maar we zitten gelukkig altijd heel erg op 1 lijn. Wij kiezen sowieso voor t ziekenhuis en geen borstvoeding waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan