Uitgerekend februari 2015!!!!

20 wkn echo was perfect. Hartje goed, kleppen goed, nieren in orde, rug in orde, hersenen in orde, gezicht, gehemelte in orde. Maar we weten nog steeds niet wat het is. Wel krijg ik nog een groei echo omdat smurf3 best groot is voor de zwangerschapsduur 460 gram bij 21 wkn 3 dgn.
Ik weet nu ook waarom ik de kleine niet regelmatig voel. Hij/zij ligt met de rug tegen mijn buikwand aan.
 
ja supergoed man viola!
Ik ben ook benieuwd... die spruit van mij voel ik dagelijks dat is best verslavend... ik moet nu nog 12 dagen wachten.. de dag van de echo ben ik precies 20 weken en 4 dagen zwanger...

Hoe krijg jij toch die foto hierin geplakt??
 
op de pc in het tekstvak staat er onder BIU een fotootje. als je daar op klikt kun je de link waar de foto staat plakken. Voor jou ook spannend dus!! wil je het geslacht weten? wij wel maar geen medewerking van smurf3 hihi.
 
ow oke thanks voor de tip! Ja ik wil.graag nu zeker weten of het een meisje is hihi met 14+5 weken kreeg ik ook geen medewerking van frummel #2 hahaha dus 27 oktober weet ik het hopelijk dan zeker: -)

wel spannend die echo idd als alles maar gewoon goed is...
 
spanend annemarie!!! is het al e zien dan met 14+5? dat wist ik helemaal niet. ik ben vandaag 22+0 en heb nog steeds geen klachen alleen af en toe als ik een slechte nacht heb dat ik het voel in mijn buik en als ik flink gelopen heb of te veel gedaan heb in mijn bekken. komende week herfstvakantie voor de oudste dus een week geen wekker. heerlijk!! de jongste gaat hopelijk januari na de kerstvakantie naar school. Ligt er aan of hij op tijd zindelijk is.
Ik moet 30 oktober weer voor controle. dan bij poliklinisch verloskundige in het ziekenhuis. Ik loop in het Rijnland Leiderdorp. Nog meer mensen uit deze regio toevallig?


 
violawiersma

Jaaa blijkbaar met 13 weken al als de kleine maar meewerkt hihi!
Jeetje wat gaat dat snel jow als je die 20 weken echo gehad hebt dan vliegt het volgens mij voorbij..
Ik zit in brabant helaas niet in leiderdorp hahaha
 
zo wat gaaf zeg... de gyn heeft niet zulke goede appaaratuur dus hier geen geslacht te zien bij de controles. voor mij is het echt aftellen. ik moet nog 15/16 weken.
vind het wel jammer dat ik het geslacht niet weet.
eerst genieten nog van de zwangerschap. 1 november de babykamer halen. en dan indelen maar. nog ff wat woezel en pip spullen en box scoren en klaar.
en in theorie krijg ik nog een doos met neutrale babykleding van een moeder van school. dus dan ben ik helemaal klaar!. koffer pakken doe ik als ik de datum weet van geplande keizersnee ( of 30-10 of half / eind november).
vandaag 22wkn1dg


 
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag 25 weken en 4 dagen. Uitgerekend op 4-2 van mn eerste kindje. Heel spannend allemaal :) iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap,

Simone
 
Terug
Bovenaan