Uitgerekend februari 2018

Hallo,

Ik ben Marijke en weet sinds 3 juni zeker dat ik zwanger ben. Zou het leuk vinden contact te krijgen met anderen die ook in februari 2018 uitgerekend zijn.

Groet Marijke

Hee wij weten het vanaf 31 ste zo leuk! Maar ook veel onzekerheid. Wil heel blij zijn maar sommige momenten lukt het niet.. Hebben jullie dat ook? Wij hebben de 24ste de eerste echo

Wat leuk dat jullie het ook nog maar net weten!
Ik wil ook heel blij zijn! Maar ben ergens ook wel een beetje bang. Vorig jaar juni heb ik een bbz gehad en toen was ik 8 weken en 3 dagen. Maar toen had ik wel al gelijk licht bloedverlies en andere dingen.  Het voelt nu gelukkig allemaal heel anders. Dus ik probeer te genieten en positief te blijven.

Ik heb 19 juni de eerste echo staan.

Groet Brenda

Ik ga dinsdag de gynaecoloog  bellen voor een afspraak voor eerste controle. Dus ben benieuwd wanneer dat word.

ik zou deze week namelijk beginnen met clomid als het nu niet gelukt was. ik probeerde al drie jaar met donor zwanger te worden maar plannen was lastig vanwege zeer onregelmatige cyclus. zat soms 3 maand tussen en soms nog geen 3 weken.

Mijn eisprong op 19 mei was zo overduidelijk voelbaar en was gelukkig raak. Maar moet sowieso bij de gynaecoloog onder controle.

Het voelt heel onwerkelijk na zoveel jaar met ovulatietesten enzovoort maar ben echt super blij.

Groet Marijke

Jeetje 3 jaar! Dat is indd een hele lange tijd! Snap volkomen dat je dan nu natuurlijk super blij bent!

Ben blij voor je dat het dan na zo'n lange tijd toch is gelukt!

Heb je voor de rest ook al zwangerschaps  kwaaltjes?
Mijn eisprong was ook 19 mei! Heb ovulatie testen gebruikt en getemperatuurd! De laatste maanden heb ik alleen maar getemperatuurd. En deze maand dus ook de ovulatie testen gebruikt omdat ik moest zeker weten of ik wel echt een eisprong had.  Was bang dat ik het misschien toch mis had met tempraturen. Was namelijk net bij de dokter geweest. En had al een verwijsbrief gekregen. Want na mijn bbz was mijn cyclus helmaal in de war en ook de dokter dacht misschien dat ik toch niet vruchtbaar genoeg zou wezen. Maar gelukkig is het bewezen dat het dus wel kan!
Laat je ook weten wanneer je om een echo mag?

3 jaar zeg dat is een lange tijd! Wij zijn vanaf dec bezig.

Mijn eisprong was de 17 mei.

Willen jullie het ook deze week vertellen tegen je ouders of wachten tot de eerste echo?

Mijn ouders weten het wel al! Omdat het de vorige keer dus helaas heel anders liep.

Voor de rest wachten wij wel tot na de 12 weken.  en jullie?

En hebben jullie al zwangerschaps kwaaltjes?

Hey hallo!

Hier ook 1 uitgerekend in februari 2018. We hebben al een zoon die nu 15 maanden oud is. Super spannend. Mijn eerste zwangerschap was echt een drama. Ben wel een beetje bang dat deze wellicht ook zo gaat verlopen. (67% kans) maar ook 33 %van niet dus daar gaan we voor. Vooralsnog geen kwaaltjes. Onze directe familie weet t al. Voor t geval ik ziek wordt gaan we ze hard nodig hebben.

Spannend allemaal dames. Op naar de eerste echo!

Groetjes Joy

Terug
Bovenaan