Uitgerekend februari 2018

Hey dames ik ben erg onzeker ik ben nu 5 weken en ik probeer positief te zijn maar ik ben best angstig dat er wat fout gaat ik probeer te ontspannen maar tog blijft het in me hoofd krijg ook erg veel negatieve reacties erg pijnlijk

Hoi,

Ik ben Aisha, 27 jaar, en had 3 juni een positieve test. Vandaag manlief op de hoogte gesteld. Het is nog even wennen aan het idee, voelt wat onwerkelijk, maar we zijn super blij. Het is mijn eerste zwangerschap en vindt het best wel spannend. Hopen dat alles goed verloopt.

Van de week maar eens een afspraak bij de verloskundige maken en me opgeven bij 'moeders voor moeders'

Groet Aisha

Hallo dames,

ook hier 3 juni een positieve test in handen. Heb in februari een miskraam gehad met 9 weken dus ik vind het ook erg spannend allemaal.

Moet wel zeggen dat ik nu veel meer kwaaltjes heb. Dinsdag even de verloskundige bellen om afspraak te maken voor een echo.

groetjes Kirby

Hoi,

zat al te wachten op deze groep :)

wij weten het vanaf 31 mei, hebben een Cryo terugplaatsing gehad en meteen raak!

in januari is onze dochter stil geboren, dus nu heel spannend! Dinsdag ziekenhuis bellen en daarna snel voor echo.

groet joy

Hoi

Ook hier 21 mei een positieve test gedaan. Volgens mijn berekening in februari uitgerekend! 26 juni voor het eerst naar de verloskundige spannend!

Hallo,

Ik heb al wel twee kinderen één dochter van 9 en één zoon van 6. allebei van dezelfde vader maar die ging uit beeld toen de jongste net 1 was. Ik heb altijd gezegd dat ik als het mij gegund was 3 kinderen wilde alleen de derde liet super lang op zich wachten.
Bij weet mijn dochter het al en mijn moeder is op de hoogte dit komt omdat ik alleen ben en dan toch alles met mijn moeder deel en mijn dochter is niet gek. Ik vermoed zelfs dat mijn zoon een 6e zintuig heeft of zo iets sinds een week knuffelt hij mijn buik waar nog niks aan te zien is. Hij knuffelt altijd al heel veel maar veel ruwer dan nu.
Mijn vader weet niet beter of ik ben nu begonnen met het traject in het ziekenhuis. (mijn vader vind het als alleenstaande moeder niet slim maar zegt ze moet het zelf weten tegen mijn moeder. Hij weet nog niet dat ik inmiddels zwanger ben.) Ik ga hun samen een cadeau tasje geven met allemaal kleine spullen en een opa & oma vacature:). Maar pas als ik een echo foto heb.

JD4:
Ja ik ook totdat ik dacht dan maak ik  hem zelf aan:)

Bren S:
Ja ik was al een tijdje s'avonds moe terwijl ik een avond mens ben en ook de misselijkheid vlagen gedurende dag waren er al maar schoof dat uit zelfbescherming op spanning.

Groet Marijke

Terug
Bovenaan