Uitgerekend februari 2018

22 mei, ik voelde me een week ervoor al anders. Ik slikte alleen de pil gewoon, dus het was niet helemaal gepland. We zijn er gelukkig allebei wel super blij mee

Ismay: Gelukkig dat jullie er allebei wel super blij mee zijn! Het is natuurlijk wel een wonder. Heb je voor de rest ook klachten ?

Je eisprong was 22 mei? En 21 mei heb je een test gedaan ?

Nee haha ik denk dan ongeveer begin mei eind april? Durf ik niet te zeggen wanneer dat geweest is.

Ik heb alleen gespannen borsten en af en toe misselijk. Gelukkig voor de rest nog niet ergens last van. Jij wel last van kwaaltjes ??

Haha ik dacht al! Ik heb alleen een borrelende buik en soms last van hoofdpijn en op dit moment last van mijn schouderbladen (boven in mijn rug). Maar als ik daar op zoek. kan ik er niet echt iets over vinden.. ook gisteren had is last van mijn keel. Maar het is niet de hele dag door.

Dat valt dan nog mee! Wel vervelend van je schouderbladen.. 19 juni de eerste echo las ik? Spannend

<p style="text-align: left;">Ismay:</p>
<p style="text-align: left;">Ja klopt heb 19 juni mijn eerste echo staan. Vind het echt onwijs spannend! Vorig jaar juni had ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig voelt het nu wel heel anders en heb ik geen bloedverlies niks. En had het toen wel in het begin. Dus probeer positief te blijven en probeer te genieten.</p>
<p style="text-align: left;">Jullie hebben 26e de eerst echo?</p>

Oo meen je wat erg.. gelukkig maar dat het dit keer al anders voelt.. blijft spannend natuurlijk maar idd proberen positief te blijven! Ja wij hebben de 26ste de eerste echo lijkt nog zo ver weg haha

Terug
Bovenaan