Uitgerekend februari 2022

Leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me graag aan. Ben vorig jaar feb gestopt met de pil en nu weten we het net twee dagen. Zoooo blij!! Kan het soms nog steeds niet geloven. We zijn als het goed is 5 feb uitgerekend.
Ik voel me wel prima, alleen erge hoofdpijn en pijnlijke borsten. En inderdaad ook een beetje een kater gevoel. En slecht slapen doordat je er veel over nadenkt is ook herkenbaar.

Bij mij ligt t niet aan het denken / piekeren het slechte slapen. Ik ben een buikslaper, en nu kan ik echt niet op mijn buik slapen door de gevoelige borsten, doet echt pijn haha. En mijn man is dan zo vertrokken ? Ik ben aan het denken om een voedingskussen al aan te schaffen om lekker te kunnen liggen, raden ze dan ook aan op internet. Een kussen tussen mijn benen is t hem ook niet..

Meer last van?

Gezellig allemaal! Over minder dan 2 weken heeft de eerste onder ons dan al de eerste echo. Spannend! Kan mij echt niet voorstellen hoe dat gaat zijn...

Als een voedingskussen goed voelt, gewoon proberen zou ik zeggen. Ik heb daar nog niet zoveel last van; kan gewoon half op mijn buik slapen. Mijn eerste symptoom was super pijnlijke tepels. Als ik het ook maar een heel klein beetje koud krijg dan worden ze super hard en doen echt zeer. Grappig dat je lichaam zo snel kan veranderen.

Haha ja he, gek iets als die veranderingen.
Ik heb een kussen aangeschaft en heb vanmiddag zo lekker gedut na mijn werk. Ligt heerlijk, hihi

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag mij melden! ;-)

Ik ben nu 4,5 week zwanger van ons 3e kindje.. Mega gewenst, bijna 1 jaar over gedaan.. Maar waar een quarantaine periode al niet goed voor is hé! ? Afgelopen vrijdag getest, voorlopige uitgerekende datum is 2/2/22. Een leuke datum, dus daar gaan we voor!

Hier geen klachten, voel mezelf top fit! Alleen een beetje een spierpijn in mijn borsten. Ik vergeet nu nog veel dat ik zwanger ben..

Vandaag de verloskundige gebeld, 25/6 de eerste echo!

Ik zie een vraag van een Voedingskussen voorbij komen, die zijn zo fijn! Na beide zwangerschappen baalde ik dat ik hem
Weer aan de kant “moest” leggen.. Ik kijk nu weer uit naar de periode dat ik hem weer mag gebruiken. Voor nu nog niet nodig.

Leuk hoor, allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik heb gisteren de verloskundige gebeld, tot nu toe denkt ze 4 feb de uitgerekende datum, maar mijn eisprong is altijd wat later in de cyclus (rond dag 20 in een cyclus van 31 dagen). Dus het kan zijn dat ik nog minder ver ben.
Ik heb 23 juni m’n eerste echo, spannend!

Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb zojuist ook twee positieve tests in handen, onwerkelijk! Het was ronde 3 voor ons eerste kindje. Volgens eigen berekeningen ben ik op 9 februari uitgerekend. Ik ga later vandaag de verloskundige bellen.  ik besef het echt nog niet geloof ik! 

Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb zojuist ook twee positieve tests in handen, onwerkelijk! Het was ronde 3 voor ons eerste kindje. 
Volgens eigen berekeningen ben ook ik op 5 februari uitgerekend. Ik ga later vandaag de verloskundige bellen. 

ik besef het echt nog niet geloof ik! 

Terug
Bovenaan