Uitgerekend februari 2022

Hoi allemaal, Na vele Icsi pogingen hebben wij afgelopen weekend ook positief getest! Onze uitgerekende datum is 1 februari en het is ons tweede kindje. Ontzettend blij mee, maar ook spannend (we hebben eerdere miskramen gehad). Hopelijk blijft het allemaal goed gaan! Hier echt aan het 'genieten' als ik klachten voel :) voornamelijk pijn in mijn borsten (pijn is soms erger en soms minder erg), moe, steekjes in buik en rug. Gefeliciteerd ook allemaal voor jullie! ❤️

Ik sluit mij ook aan. Afgelopen donderdag positief getest. Verder geen symptomen alleen wat last van pijnlijke borsten. 1 juli intakegesprek en pas 12 juli de eerste echo. 4 februari uitgerekend Gefeliciteerd alle andere dames, en succes!

Maandag verloskundige gebeld en mogen 24 juni voor de eerste echo. Nu 3 februari uitgerekend!

Vorige week voelde ik me echt mega zwanger, deze week is dat ineens een stuk minder. Bij m’n vorige zwangerschap 26 weken lang gespuugd, dus zou wel lekker zijn als dat nu achterwege blijft. ?

Ik sluit ook graag aan. 9 april gestopt na 13 jaar pil. Dit zou de eerste normale cyclus zijn omdat vorige maand maar 23 dagen was.
Maar gisteren een heel licht streepje te zien en vandaag al wat duidelijker op 11 dpo.
Vind het zo mega spannend. Ga het morgen aan mijn partner vertellen, die zal zich wel rot schrikken dat het zo snel al raak is.

Volgens eigenberekening rond 14 februari uitgerekend ❤️

Ik ben nu 5+4 zwanger en merk eigenlijk nog niks. Behalve dat ik pijnlijke borsten heb en enorm moe ben.
Volgens mij word niet iedereen misselijk.

Terug
Bovenaan