Uitgerekend in april 2009 !!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben Maike Sanne, 24 jaar  en nu 5 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste beebs.
Ik ben uitgerekend op 2 april 2009..
Zijn er nog meer in maart/april uitgeteld zodat we ervaringen uit kunnen wisselen ???

ja! hier nog een april klantje haha
er is al een april forum maar het is er nog redelijk rustig
misschien kunnen we daar ervaring uitwisselen?
o ja ik ben 10 april uitgerekend en het word mijn tweede, heb al een zoon van 2
groetjes!

Hoi Maike,
Ben ook precies op 2 april uitgerekend.... Ook mijn eerste, spannend allemaal hè? Hoe voel jij je? Ben eigenlijk de hele dag een beetje misselijk, niet overgeven ofzo, maar echt lekker voel ik me ook niet. Als ik wat eet gaat het beter.
Groetjes

Ik ben op 12 april uitgerekend en nu dus 4 weken en 3 dagen zwanger van de eerste. Wel spannend omdat je natuurlijk niet weet wat er gaat gebeuren en hoe het verloopt. Is wel snel verlopen voor ons, 2 maandjes proberen en toen al raak.

Gr. Yvonne

Elisa.. leuk dat we beide op 2 april zijn uitgerekend !!
Jaa het is zeker spannend allemaal !
Het is voor ons ook het eerste kindje, waren in de derde ronde zwanger !!
Ik  heb eigenlijk niet echt veel kwaaltjes Wel af en toe een wat zwaar gevoel in mn buik en ben wat emotioneel   (auto had kuren vandaag en ik belde de garage en had opgehangen en was me zo kwaad dat ik begon te huilen.... hmmm....)

Had vorige week een licht streepje, vandaag weer getest en nu was streep (gelukkig) donkerder !!
Maar vond hem toch niet donker genoeg en was beetje bezorgd omdat ik me eigenlijk goed voel (voor mijn gevoel beetje te goed)
Maar vk heeft me gerustgesteld en zei dat de zwangerschap natuurlijk bij iedereen anders verloopt , de een heeft wel kwaaltjes en de ander niet..
Ze adviseerde me om over een paar dagen (weekend of maandag) nog eens een test te doen en is deze nog niet helemaal donker ben ik nog ongerust dan kan ik weer bellen en dan eerder langs komen.
Hoop zo dat alles goed zit/is ! Manlief zegt al dat ik niet zo ongerust moet/hoef te zijn dat alles wel goed is/zit, maar het is toch normaal dat ik wat ongerust ben??

Yvonne, jullie waren dus ook snel zwanger ! echt super !
Kun je het al geloven??
Heb je de vk al gebeld voor een afspraak? En hoe voel je je?

Hebben jullie het al aan iemand verteld???Zo ja Hoe??

Haha wat een vragen he hihi..

quote: Yvonne_xxx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 19:15:08'));

Ik ben op 12 april uitgerekend en nu dus 4 weken en 3 dagen zwanger van de eerste. Wel spannend omdat je natuurlijk niet weet wat er gaat gebeuren en hoe het verloopt. Is wel snel verlopen voor ons, 2 maandjes proberen en toen al raak.

Gr. Yvonne

Hallo Yvonne,

Als eerste wil ik je feliciteren met je zweangerschap. Ik ben nu 3 dagen overtijd moest eigenlijk maandaag 4 ongi worden..We  zijn al een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik durf gewoon nog niet te testen. ben vaak genoeg al teleurgesteld. Omdat   ik onregelmatig ongi werd. Alleen sinds ik zwanger worden van ETOS slik lijkt het beter te gaan. Ik slik het nog net een 1.5 maand, zou echt leuk zijn als het raak is. Ik lees vaak dat het bij andere echt had geholpen en dat ze kort na het slikken al zwanger waren. Ik voel me nu wel eerlijk gezegd anders sinds twee dagen.
Wanneer heb jij getest dan? Hoe lang zal ik wachten? Ik dacht zelf aan vrijdag of zondag. Wat voor vroege kenmerken heb jij? Ik voel echt een gerommel in mijn buik ergens. Maar geen ongi gevoel hoor. en af en toe pijnlijke borsten. Ik ging voor de gein kijken als ik zwanger zou zijn dan is mijn uitgerekende datum 14 april. Vlak na jou dus..leuk he. Maar ja ik ben gewoon benieuwd naar jou ervaringen. vooral hoe jij er
achter kwam dat je zwanger was. wat waren de kenmerken etc etc.Ik kan gewoon niet wachten totdat ik goed nieuws krijg? Laat je me effe weten

Groetjes Nina,

Hoi dames,

Wat leuk dat jullie reageren. Jullie ook van HARTE GEFELICITEERD.

Ik zal mijn verhaal uitgebreider vertellen.

Wij zijn pas getrouwd en daarna meteen gestart met onze kinderwens. De eerste ronde was ik 1 dag over tijd en had ik een negatieve test. Dit kwam wel heel hard aan. De tweede ronde heb ik een extra dag gewacht en toen getest, deze pas positief!!! Ik kon het zelf niet geloven. Wel had kenmerken die konden wijzen op ong worden of zwanger. Het verschil was dat ik geen echte krampen had zoals altijd en ik heb zeer pijnlijke borsten. Ze zijn ook groter als normaal. Wel leuk gezicht.

Ik had ook al een week last van obstipatie en kon dus moeilijk naar de wc. Dit was naar aanleiding van onze vakantie, dacht ik. Nu hield het wel lang aan en even naar de dokter. Verder alles goed en vezelpoeder gekregen. Dit helpt goed. Maar de obstipatie kan dus bij de zwangerschap horen en omdat ik spastische darmen heb, valt het bij mij wel als een puzzeltje in elkaar. Ben de afgelopen dagen wel misselijk geweest. Vooral 's morgens, maar dan krijg ik wat te eten op bed van mijn man. Dat helpt wel. Dan veel kleine dingen eten, als ik honger krijg wordt ik misselijk. Ik moet veel naar de wc maar ik drink dan ook veel. Maar toch. Verder had ik gisteren avond zeer erge hoofdpijn en toch maar paracetamol gepakt. Mag je hebben van de huisarts, dus hoop dat het geen kwaad kan. Vandaag gaat het al weer wat beter. Vanmiddag een tukje gedaan op de bank, ben wel een beetje moe. Slaap 's nachts nog niet zo goed, omdat ik 2 keer naar de wc moet maar dat is nog te doen. Heb nog vakantie. Hoe gaat dit bij jullie, werken jullie?

Ik was dus 1 dag overtijd en heb maandag gestest. Het streepje op de test was iets lichter dan het controle streepje, maar elk streepje is goed. Ook als dit licht is, dus voor jou Nina. Maak je niet te druk.

Is natuurlijk wel makkelijk zeggen want wij hebben het nog tegen niemand gezegd omdat het nog zo vroeg is. Over 2 weken gaan we het aan mijn ouders vertellen met cadeautjes, kijken of ze de hint snappen. Dit om teleurstelling bij ons te voorkomen, mocht het misgaan. Daarna kijken we of we mijn schoonouders en broers van mijn man gaan inlichten. Snak er wel naar om er met iemand (behalve mijn man) over te praten. Hebben jullie dit ook of hebben jullie het nieuws al verteld tegen iemand.

Volgens de dokter konden we al meteen de vk bellen en ik heb dit ook al gedaan. Had eerst een kennismakingsafspraak staan op 26 augustus, maar toch een weekje uitgesteld. Kwam met het werk beter uit.

Ben ook benieuwd hoe het verder bij jullie verloopt,

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan