Uitgerekend in april 2009 !!

Hallo dames,

bedankt yvonne.. trouwens de rd waren er hoor vanmiddag..zoals ik als zei wordt vaker teleurgesteld. Ik vraag me gewoon af waarom een cyclus zo onregelmatig moet zijn. Ik was helemaal in een dip vandaag.

Maar meiden geniet van jullie zwangerschap en ik ga op naar de 12e ronde.

alle dames die in april zijn uitgerekend.. veel succes en nogmaals gefeliciteerd.

groetjes Nina

Hallo Allemaal

Ik ben Iris 26 jaar en ik heb gisteren getest positief!! ik ben 13 april uitgerekend.
Iedereen die ook zwanger is gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik heb al een zoontje die wordt volgende maand 2 jaar.
We zijn er hartstikke blij mee want met de eerste heeft het meer dan een jaar geduurd
en nu een half jaar.
Ik heb niet zoveel kwaaltjes ik ben moe en heb een zeurend gevoel onder in de buik.
maar dat hoort erbij.

groetjes Iris

Hallo allemaal,

Ik sluit me even bij jullie aan. Ik ben waarschijnlijk eind maart of begin april uitgerekend en ik ben na bijna zeven jaar gelukkig eindelijk zwanger van de tweede.

Ik heb ook last van de zeurende gevoel onderin mijn buik? Zijn er nog meer moeders die daar ook last van hebben? Waar zou dat toch van komen? Ik kan me niet meer heugen of ik dat bij de eerste ook heb gehad

Groetjes Natasja

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd! Ook ik ben uitgerekend eind maart of begin april. De verloskundige kon het nog niet heel duidelijk zien op de echo hoe oud het kindje is, maar volgens haar ben ik uitgerekend eind maart, begin april. Spannend altijd toch die echo's... Ik moet nu eind augustus terugkomen, dan ben ik bijna 10 weken.

Maar hierbij sluit ik me graag aan bij de rammetjes club, hahahaha.

Liefs,

Lily

hoi

ten eerste iedereen gefeliciteerd....

ik ben 26 jaar en 4 juli getrouwd heb gisteravond een kruitvat test gedaan en vanmorgen een claer blue test en beiden waren positief!!2 weken geleden ook een test gedaan deze was negatief dus niet te vroeg testen....
Ik ben nu denk ik 5 weken zwanger en zal rond 4 april uitgeteld zijn...Bij ons is het super snel gegaan de eerste ronde we denken op onze huwelijksnacht of huwelijksreis terwijl wij dachten dat het wel even zou duren....
Verder ben ik erg misselijk en heb last gehad van steken linker zij...
orgen ga ik naar de dokter ook om te vertellen dat ik een plek op mijn arm heb en dnk dat het gordelroos is hopen dat het niet schadelijk is voor de baby...
Nu dan de eerste weken maar afwachten mijn moeder is namelijk 9 keer zwanger geweest en alleen ik ben er dus 8 miskramen... ik ben daar ook zo bang voor....

liefs mij

Nou dames,
Ik ben niet meer zwanger Heb afgelopen nacht een miskraam gehad.
Had hevig bloedverlies. vanochtend de vk gebeld en kon naar de gyn voor een inwendige echo en helaas, was geen vruchtzakje meer te zien.
Ben dus vanacht "ons kindje" verloren..
Voel me nu giga kl*te.. moet telken huilen en heb beetje een dip..
Heb gelukkig veel steun aan manlief en heb het net mn zusje (die wel zwanger is) verteld..

Dames,Succes met jullie zwangerschap !!!

Hallo Dames,

Hoewel het vroeg is om er iets over te zeggen zou ik volgens mijn eigen berekening ergens midden April mogen gaan bevallen van mijn eerste. Zit dus nu nog maar net aan het begin van mijn vijfde week en er kan dus nog van alles gebeuren.

Maar tja het is allemaal erg spannend en er is verder niemand waarmee ik het nu al zou kunnen bespreken (buitenb manlief om) en ik ben zo slecht in wachten.

Hoop dat het jullie allemaal goed gaat.

Groeten

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2008 13:36:01'));

Nou dames,
Ik ben niet meer zwanger Heb afgelopen nacht een miskraam gehad.
Had hevig bloedverlies. vanochtend de vk gebeld en kon naar de gyn voor een inwendige echo en helaas, was geen vruchtzakje meer te zien.
Ben dus vanacht "ons kindje" verloren..
Voel me nu giga kl*te.. moet telken huilen en heb beetje een dip..
Heb gelukkig veel steun aan manlief en heb het net mn zusje (die wel zwanger is) verteld..

Dames,Succes met jullie zwangerschap !!!

Meid,

het spijt me te horen dat het niet goed is gegaan.

Terug
Bovenaan