Uitgerekend in april 2009 !!

Hallo allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd mett jullie zwangerschap! Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger en uitgerekend tussen 30 maart en 7 april.
Dit is mijn 2e zwangerschap, de eerste keer is op 21 april een missed abortion geconstateerd, waarna een curretage volgde. Na de 3e ronde is het dus nu weer raak, dat was de vorige keer ook al zo.
Ik voel me nog erg goed moet ik zeggen. De vorige keer had ik vrijwel direct last van zeer gevoelige borsten, nu heb ik daar nog geen last van. Ik ben wel vermoeider dan de vorige keer en ik heb constant  een vol gevoel in mijn buik. Ik heb ook last van bruine afscheiding, oud bloed, maar volgens de huisarts en de verloskundige hoort dit gewoon bij mij en moet ik me daar geen zorgen om maken.  
Ik  neem ook regelmatig een kijkje bij het april forum, leuk om ervaringen te delen met meiden die evenver zijn!
Groetjes en voor iedereen heel veel succes en plezier gewenst!    

Hoi Mayke Sanne,
Het spijt me van je miskraam.... Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is en dat er niets is wat een ander kan zeggen om je te troosten.
Je hebt even iets vast mogen houden en dat moet je nu weer laten gaan, iemand die geen miskraam heeft gehad kan zich vaak niet voorstellen hoe het is om je kindje op deze manier te verliezen, maar het is meer dan het vruchtje dat je verliest, het is je hele toekomstbeeld en al de dromen die jij en je partner al hadden.
Daarom, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Als jullie er weer aan toe zijn en je weer op dit forum kan meedoen lees ik wel weer hoe het gaat! Heel veel succes!

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2008 13:36:01'));

Nou dames,
Ik ben niet meer zwanger Heb afgelopen nacht een miskraam gehad.
Had hevig bloedverlies. vanochtend de vk gebeld en kon naar de gyn voor een inwendige echo en helaas, was geen vruchtzakje meer te zien.
Ben dus vanacht "ons kindje" verloren..
Voel me nu giga kl*te.. moet telken huilen en heb beetje een dip..
Heb gelukkig veel steun aan manlief en heb het net mn zusje (die wel zwanger is) verteld..

Dames,Succes met jullie zwangerschap !!!

Wat erg zeg. Ik leef met je mee. Veel sterkte gewenst. Gelukkig heb je steun van je familie.

Liefs Yvonne

hallo ik ben nu 6 en een halve week en ik ben uitgerekend op 7 april 2009 leuk he groetjes

hallo,

Ik ben Suzanne, 27 jaar en volgens de websites ben  ik op 6 April uitgerekend.
Bij hoeveel weken hebben jullie de eerste echo? ik ben daar erg benieuwd naar, kan bijna niet wachten.
Ik ben vandaag nog even naar de dokter gegaan omdat ik enorm kramp in mijn onderbuik had en het gevoel dat ik flauw ging vallen, maar ze kon niets raars vinden en zei dat het heel normaal was. Ik vind het allemaal erg spannend, en hoop dat alles goed gaat.
Ik ben ook erg misselijk, de hele dag door.
Hebben jullie al echt zwangerschaps kwaaltjes?

grt Suzanne

Hallo dames,

Ik ben Kristel en ben zwanger van nr 2.
Mijn eerste dochter Emma is nu 2 en vindt het leuk dat mama baby in de buik heeft.
Zwangerschapskwaaltjes horen er helaas bij.
Ik ben veel moe (maarja krijg je extra aangezien er nog een van 2 rondloopt en ook aandacht vraagt), ben ook geregeld misselijk en vaak ook 's nachts.
Verder af en toe raar gevoel in onderbuik, maar verwacht dat alles goed gaat.
Ga morgen huisarts bellen voor verwijskaart bij gynacaelogie, moet helaas in het ziekenhuis onder controle wegens zwangerschapsvergiftiging (laatste 2 weken) bij

Hoe doen de andere moeders de zwangerschap met de eerste doornemen cq bepraten.

Groetjes Kristel

Helemaal vergeten te melden. Ik ben naar eigen inschating uitgerekend op 06 april 2009.

Groetjes Kristel

Hi ladies die in april zijn uitgerekend,

er is sinds een paar weken het "April 2009 moeders" forum (als je klikt op Forum, Zwangerforum zie je het odneraan staan), er zijn al een heleboel as mama's van die maand...
Komen jullie daarheen? ;-)

groetjes, Jannie
6 weken en 3 dagen

Terug
Bovenaan