uitgerekend in april?

hoi ik weet net dat ik zwanger ben en ben 5 april uitgerekend, zijn er al meer mensen die in april uitgerekend zijn.

het wordt als alles goed gaat ons derde kindje

groetjes

Neej klopt, ik wordt als alles goed gaat een maart mama (de 13e ben ik uitgerekend). Het is mijn 2e kindje. Mijn dochter is van 15 januari 2006.

Je kan (tot dat er een april forum is) ook nog op het maart forum meelezen/schrijven als je dat wilt.

Liefs!

Hoi Loes,

Ik ben volgens mij op 31 maart uitgerekend, maar met mijn onregelmatige cyclus zou het ook best 1 april kunnen zijn. Mijn 2 kinderen zijn allebei2 weken te vroeg geboren en ook de 3e zal voor de uitgerekende datum komen, dus vandaar dat ik bij maart meedoe.
Groet NiNie

ok ook een maart kindje dus mijn mjongste is ook in maart jarig en bij mijn 1 e 5 dagen overtijd en bij mijn 2 e 4 dagen te vroeg dus het zou nog eind maart kunnen worden

groetjes

hoi mo mijn uitgerekende datum is 5 of 7 pril dus we lopen aardid gelijk heb jij al klachtjes?

ik begin een beetje gammel/misselijk te worden en ben gauw vol ook heb ik vooral sávonds een trekkerig gevoel in de onderbuik ookal is het voor ond de derde het is wel weer erg spannend allemaal groetjes

Terug
Bovenaan