uitgerekend in april?

Hoi! Heb me al gemeld bij de vk. Ik krijg een brief thuis met een datum, tijd voor de afspraak. Zal tussen week 8 en 10 zijn. In week 12 pas de echo. Ja, hier ook de nodige dingen! haha. Mijn kids zijn 4, 2 en half en 11 maanden. Handen vol dus maar wel leuk!! Groetjes!!

Gefeliciteerd allemaal!!
Ook ik ben in April uitgerekend.. de 7de.
Dit is mijn tweede kindje, ik heb al een zoontje van 4,5 jaar!
Ik merk ook nu al wel dat deze zwangerschap heel anders is, andere kwaaltjes.
Verder is het natuurlijk allemaal nog heel spannend omdat het nog zo pril is...

Groetjes M

Gefeliciteerd allemaal!!!
Ik ben 7 April uiterekend, van mn tweede kindje, ik heb al een zoontje van 4,5 jaar!
Merk nou al wel dat deze zwangerschap anders is.. andere kwaaltjes.
26 Augustus mag ik naar de verloskundige... spannend!!!

Groetjes m

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Bij ons is vandaag bekend geworden dat het vermoedelijk een april baby zal worden! Mijn vorige zwangerschap was helaas geeindigd in een miskraam maar daarna gelijk weer zwanger geworden! Erg leuk natuurlijk maar wel onduidelijk hoe ver ik nu was. Vandaag voor een vroege echo geweest en ben nu 7, 5 week, we gingen eerst uit van 8,5 week. Vind het wel beetje jammer dat ik minder ver ben voor alle kwaaltjes, ben zo heel erg misselijk, veel spoegen enzo, kan nu al niet meer werken, dus ben het liefst zo snel mogelijk door deze weken heen, dus blij zijn met een bonusweek.... :) Maar ja, ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn man, 5 april. Erg leuk om de echo te zien en het hartje te zien kloppen, geeft een geruststellend gevoel. Verder ben ik 25 en zwanger van een 1e kindje.

Groetjes, spriep

Hallo allemaal,

Zoals het nu lijkt ben ik ook in april uitgerekend, wel heb ik nog 2 spannende weken voor de boeg.
Afgelopen dinsdag een echo gehad, er was wel wat te zien, maar geen kloppend hartje. Het kan dus wezen dat het te vroeg is of dat het misgegaan is.

Ben 25 jaar en een dochter van 5 en 2 jongens van 3 en 12 weken. Dus als alles goed mag gaan lekker druk want de jongste is dan nog geen 1.

Groetjes Annamarie

Hallo allemaal,

Na een vorige week een bloeding te hebben gehad en nog tot morgen moet wachten op een echo, hoop ik dat alles toch goed is en dat ik me aan kan sluiten bij het april forum.

Ik zou uitgerekend zijn op 10 April en zwanger zijn van de 3e. Ik heb een dochter Evi van 3 en een zoontje Daan van 1,5.

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan