uitgerekend in april?

Hoi! Ja, die uitgerekende datum staat nog niet officieel vast natuurlijk. Maar dat komt nog wel. We zitten in ieder geval erg dicht bij elkaar. Ik ben ondertussen aardig moe aan het worden. M'n onderbuik voel ik ook steeds trekken. Als ik snel op sta voel je af en toe je banden. Beetje hoofdpijn af en toe. Sneller aangebrand, haha. Niet echt misselijk maar een beetje weeig gevoel. Merkte aan alles dat het zover was. Test was alleen een bevestiging.

Sinds wanneer weet jij het?

Groetjes!

hallo,

ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben!!
van ons eerste kindje!!
en als ik het uitreken vanaf mijn laatse cyclus ben ik 2 april uit gerekend!!
heel erg spannend allemaal ook omdat het de eerste is, ik kon de test ook niet geloven ik heb nog een 2 de test gekocht en die zei het zelfde.
ik merk wel al bijna 2 weken dat ik heel erg moe ben nu snap ik ook wel waarom en ook een beetje weeig gevoel niet heel erg misselijk gelukkig.

groetjes kim

kim gefeliciteerd zo'n eeste kindje is erg speciaal allrs is nieuw maar ook de andere zwangerschappen zijn nieuw maar ook weer heel bijzonde omdat je al weet hoe leuk maar ook hoe heftig het is om een kindje te krijgen

mo ik heb afgelopen dinsdag de test gedaan en eigenlijk was het voor mij ook alleen een bevestiging ik wist ook gewoon dat het raak was

groetjes

Hallo Loes,

Heb vandaag pas getest. Was er behoorlijk laat mee. Werd er steeds zekerder van maar moest nog even een officiele bevestiging. Nu maar wachten op de 1e echo. Dat duurt nog erg lang...

hoi mo heb jij al contact gehad met de vk ik nog niet ik wil bij ongeveer 7 weken bellen voor een afspraak verder beginnen mijn borsten wel erg zeer te doen

groetjes

Terug
Bovenaan