Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Dat onzeker zijn herken ik wel hoor, dat heb ik namelijk ook.
Bij onze eerste ging het bij ons ook allemaal snel en vanzelf en denk je er verder niet echt overna dat het ook wel eens anders kan lopen of zelfs fout.......maar goed.

Ook ik ben blij als ik 17 december de echo heb gehad en hopelijk een bevestiging krijg dat het goed is, kan de gyn dan eigenlijk het hartje al zien kloppen??? Weet iemand dat??

Wauw! ik heb even een paar dagen niet hier gekeken en kijk eens: wat een hoop zwangere meiden erbij! Gefeliciteerd!
Babeken: wat gaaf die echo. enne nu je dus toch in aug uitgerekend bent klopt het natuurlijk wel beter bij de 'augustusclub', haha, alsof het zo moest zijn!

Ik heb de 15e al een echo en dat heeft inderdaad te maken met voorgeschiedenis. 1e zwangerschap had ik HELLP syndroom en ben ik héél ziek geweest en daardoor een spoedkeizersnee, ik heb een keer een mk gehad en in de zwangerschap daarna de hele zwangerschap een heel hoge bloeddruk + medicatie en inleiding. Ben diverse keren  opgenomen geweest in het ziekenhuis.  Hoop dat het dit keer wat soepeler verloopt! Ben ondanks deze voorgeschiedenis niet bang en heb altijd genoten van zwanger zijn!

Het klopt dat bij de eerste echo (ook al na een paar weken) een hartje te horen is. Wel wordt deze echo dan inwendig uitgevoerd. Soms is het dan toch nog niet goed te horen en zal je een weekje later terug moeten komen. Maar bij een inwendige echo is het dus al wel mogelijk!
Doei en succes allemaal

dag dames...

ben al ff aangemeld bij het clubje maar klachten....! ja zeker beroerd de hele dag en avond door! soms zelfs snachts! wel vervelend maar ja wat doe je er aan!! ben blij dat ik eindelijk zwanger ben.....! tis alleen echt lang wachten hoor voordat je de echo mag doen! Wij mogen hem al eerder doen aangezien wij met behulp van IUI zwanger zijn geworden en dan meer kans is op een BMZ en ook kans op een meerling maar dat is niet zo erg! hihihi.. tzal wel ff slikken zijn maar geeft niks. Hoop dat de klachten snel overgaan dat ik minder beroerd ben is ook wat handiger met werken. daar weten ze het nu dus ook al een aantal dat ik zwanger ben...Was natuurlijk overduidelijk! hihihi Heb mijn nacht dienst al afgezegd omdat ik dat niet zie zitten om te doen! ben ook al erg moe de hele tijd. maar goed laten we gezellig genieten van onze zwangerschap!!!!!

Liefs Petra

hoi, ik ben 36 en zwanger van mijn derde kindje.
ik kan niet precies zeggen hoever ik ben ? op de echo van afgelopen dinsdag was nog niets te zien
mijn laatste mensruatie was ongeveer 4 november.
we zijn al twee jaar bezig. en nu dan eindelijk zwanger. weet het nu dik een week. wie weet wanneer ik uitgeteld ben ?
groetjes

Hallo allemaal,

Weer een nieuwe.....
Ik ben 22 jaar en het was in de 2de ronde raak.
Ben nu 5 weken zwanger en heb aanstaande donderdag een afspraak bij de verloskundige.

Het is allemaal reuze spannend aangezien dit ons eerste kindje wordt!!!

-x-

wanner ben je uitgeteld dan ?
jij ben t nu 5 weken ik pas 4 weken en 3 dagen.?
dan zou ik dus nu in mijn 6 de week zitten ?
snap de telling dan niet.
groetjes

Terug
Bovenaan