Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Hoi daar moeders van een aanstaande augustus baby,

Ben zelf vandaag 17 weken zwanger van mijn 2de spruit. 6 augustus 2009 is de dag die in onze agenda staat.

Even een vraagje is dit forum nu nog wel actief of is het verzet naar de mamaclubs, kon het hier niet vinden!
Vind het nog wel een puzzel om hier iets te vinden = nog nieuw voor me

groeten

ja, we zitten al een tijdje bij de mamaclubs. de meesten van de augustus-2009-mama's kijken hier dus ook niet meer.

kom dus gauw naar ons 'eigen' forum!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hoi, zie dat mn topic nog steeds actief is en dat de lijst al gigantisch lang is!

Wel ik heb ook goed nieuws, heb vandaag een test gedaan en ben trug zwanger. Is nu de 1e ronde na de bbz en het is gelijk raak! Ben echt in de wolken, maar heb ook schrik dat het trug fout zou lopen...

Nu ja, hoor hier niet echt meer thuis, maar dacht ik laat mijn goede nieuws toch maar eens weten!

Hopelijk met jullie alles ok?

Groetjes

Hey Babeken,

Misschien herken je mijn naam, we zaten samen in de topic, 24 jaar en kinderwens..( of zoiets)...
We waren toen allebei tegenlijk ongeveer zwanger als 1 van de laatste toen in die topic...

Maar lees nu dat die zwangerschap verschrikkelijk is misgelopen....
Maar gelukkig nu weer zwanger!!Wat mooi zeg!!
Ik ga voor je duimen dat nu alles goed blijft gaan!!!

Wens je heel veel succes  de aankomende tijden en probeer er wel een beetje van te genieten ookal zal dat moeilijk zijn,..

Groetjes Pien

Hoi Pien, lang geleden! Hoe gaat het met jou en de baby?
Weet je wat ik wel raar vind, ik voel me weer helemaal anders dan toen ik zwanger was in nov... Raar toch hé?
Heb jij nog veel last van kwaaltjes of kan je best wel genieten?

Tot later
Babeken

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, niet heel makkelijk na twee miskramen binnen een jaar dus ik ben nu ook echt heel blij.
Ik ben nu 17 weken en ben dolgelukkig ik ben uitgerekend op 31 augustus.
Zijn jullie ook benieuwd zou we hoog zwanger de zomer door komen.

Hoi iedereen,

Ik dacht laat ik me ook eens aanmelden.

Ik ben Sabine 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 18 augustus en heb volgende week dinsdag mijn 20 weken echo.

Zijn er bij de augustus moeders ook alleenstaande moeders aanwezig? Ik ga namelijk alles alleen doen aangezien de papa van de kleine het niet wilde.

Gr. Sabine

hoi meiden,

Ik zou me ook graag bij jullie voegen.
Tis alleen wel zo dat ik op 31 juli/1 aug ben uitgerekend.

Ik ben nu 23 weken zwanger van ons kereltje.
Alles ziet er goed uit en ik voel me ook goed.
20 mei gaan wij trouwen en alsof we nog niet genoeg verandering hebben
gaan we ook nog verhuizen.

Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen om ervaringen te delen.

groetjes,

Terug
Bovenaan