Uitgerekend in augustus 2022

Hai dames,

Vanaf zondag heb ik een positieve zwangerschapstest in handen en langzaamaan begint het besef te komen dat het eindelijk weer raak is.
Nu komt er weer een spannende tijd aan waarin we hopen dat alles goed blijft gaan.

03 augustus 2022 is de uitgerekende datum. Zijn er nog meer dames die in augustus uitgerekend zijn?

Jaaa. Ook op zondag erachter gekomen. 2e kindje voor ons! Uitgerekend op 5 augustus aan de hand van mijn berekening ?. 
Hoe voel je je? 

Jaa hier ook, vanochtend positieve test. 2 augustus zou de uitgerekende datum zijn. Maar met een vorige zwangerschap die tegen de 42 aanzat, hou ik daar niet teveel rekening mee haha ?

Gefeliciteerd ??.
Bij ons is het ook een 2e kindje. Waarschijnlijk zal ik 3 augustus uitgerekend zijn. Ik ben met behulp van IUI zwanger geworden en heb op 15 december de 1e echo staan. Als die goed is kan ik mezelf aanmelden bij de verloskundige. Ik kan niet wachten. Blijft toch weer spannend, ondanks dat ik al een gezond zoontje rond heb lopen.

Haha ja ik snap wat je bedoelt. Ik ben met 36 weken bevallen, ik hou er stiekem al rekening mee dat ik toch nog in juli ga bevallen. Maar vooralsnog is 3 augustus de uitgerekende datum

Ik hoop juist dat het juli wordt haha! Mijn dochter is in de week van de uitgerekende datum jarig. Zou het toch leuker vinden dat het iets meer uit elkaar ligt dan 3 dagen ? vorige keer ben ik ingeleid met 38+5. We gaan het wel zien! Onze eerste echo moeten we nog plannen maar wordt waarschijnlijk pas net voor kerst vanwege werk van partner. Duurt nog zoooo lang ?

Gefeliciteerd allemaal! Wij hebben zondag ook een positieve test gehad. Zo blij!! Verwachten volgens de berekeningen 1 augustus ons tweede kindje. 16 december de eerste echo. Spannende weken!!

Terug
Bovenaan