Uitgerekend in augustus 2022

Zo, wat is iedereen al zeker van de zwangerschap! Hier niet hoor... het is nog zo pril... Wij hadden maandag een positieve test. Uitgerekend datum rond 1 augustus. 

We hebben al eerder de 6 + 4 gehad maar een miskraam gekregen in 2018. Er kan nog zoveel mis gaan.... hoe komen jullie die twee week tot de eerste echo door? 

Dat herken ik wel hoor. Wij zijn voorzichtig blij maar zijn pas echt overtuigd na de 1e echo. Hier ook een keer een miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar wij proberen ondanks alles nu wel positief te zijn. En hier kan ik het fijn al delen, lekker anoniem, tussen andere dames die in het zelfde schuitje zitten.

Vandaag positieve test in handen! Dit word het 2e kindje voor ons! Ik vind het deze keer spannender dan bij de eerste. Waarschijnlijk omdat ik toen door onze vrienden werd begeleid in de zwangerschap(verloskundige). Dus enorm veel echo's gehad en extra lange echo's. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Vorige zwangerschap ook geen klachten gehad :)

Beetje 'verstand op 0' tot aan de echo. En met de naderende feestmaand denk ik dat mensen er vrij snel achterkomen haha. 21 december de echo, spannend! 

Toevallig anderen hier die binnenkort hun boosterprik kunnen krijgen? En jullie overweging het wel/ niet te doen?
Ik heb in principe de afspraak over twee weken staan (afspraak gemaakt voor de positieve test)

Nog geen afspraak voor een boosterprik. Geen idee of ik dat ga doen.
Wij stonden vorige keer in 2018 bij  6 + 4 week al op het punt onze ouders het te vertellen. Gelukkig niet gedaan, want we kregen een miskraam. Wij stellen het dus zolang mogelijk uit... liefst tot we het veilig in onze armen hebben, maar dat kan natuurlijk niet. We genieten nu van elke dag en zenuwachtig zijn tot aan de echo rond 13 december. 

Ik heb vandaag de boosterprik gehaald. Heb huisarts gebeld en ggd + arts op het werk. Geven allemaal aan dat het rustig kan. Ben er zelf vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben! Dit ook door een onregelmatige/ langere cyclus.

Ik zal nog wel even moeten wachten voor de boosterprik. Maar met 2 vaccinaties en onlangs corona gehad vrees ik nu niet echt voor corona. Ik weet ook nog niet of ik de prik gedurende de zwangerschap ga plaatsen.

Nu idd verstand op 0 en wachten tot de eerste echo (15 december) en dan zullen we waarschijnlijk de familie tijdens de kerstdagen inlichten.

Terug
Bovenaan