Uitgerekend in augustus 2022

Jaa hier ook!! Heb vrijdag een test gedaan zou rond 5 augustus uitgerekend moeten zijn. Maar we zijn nog erg bang we hebben al 3 keer een miskraam gehad, dus maandag het ziekenhuis bellen voor een afspraak en hopen dat het deze keer wel goed zit?

Hoi allemaal, hier ook zwanger. Eerste dag laatste menstruatie was 26-10, mijn eisprong op 10-11 en heb een cyclus van 25 dagen. De uitgerekende datum schommelt tussen 30 juli en 1 augustus. 
De rest ook allemaal gefeliciteerd, heel voorzichtig! ?

Haii, allemaal gefeliciteerd! Hier ook afgelopen week voor het eerst een positieve test gehad, mega blij! Nu aftellen tot de eerste echo :) 

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal!
Vanmorgen een positieve test in handen. De verwachting is dat hij of zij rond 7 augustus geboren gaat worden.
We hebben al een dochtertje van 13 maanden. Merk wel dat ik het ietsjes spannender vind als met nummer 1, omdat ik nu weet wat ik ga missen mocht het niet goed gaan, maar verder ben ik vrij nuchter ?

Zijn er dames die het leuk vinden om elkaar te volgen tijdens de zwangerschap?
Er is een FB groep aangemaakt 'uitgerekend in augustus 2022' waar je lid van kunt worden

Vandaag 5 week! Nog 2 week ongeveer tot de echo. Wij lopen al jaren in het ziekenhuis en moeten een afspraak maken voor een echo als we 7 week zwanger zijn. Mag alleen pas de afspraak maken over een week omdat ik in 2018 rond week 5 ging bloeden en later een miskraam kreeg. Hopelijk blijft ons lieve wondertje nu wel zitten de komende maanden ?? 

Terug
Bovenaan