Uitgerekend in augustus 2022

Ik heb ook een positieve test gehad dinsdag na een jaar proberen. Met m'n eigen berekening ben ik 12 augustus uitgerekend. Wij zijn in verwachting van ons 3e kindje. Heb de 29e mijn eerste echo?
het lijkt mij trouwens ook leuk de whatsappgroep. Hebben jullie ook een linkje voor mij? 

Hoi dames, 
Gefeliciteerd iedereen met zijn zwangerschap!! Ik durf mezelf niet te laten horen in deze groep. Ik ben zo bang dat deze zwangerschap niet goed verloopt. 
Kort maar krachtig! Dit wordt ons tweede kindje. Helaas hebben wij de moeilijkste beslissing in onze leven moeten maken om onze vorige zwangerschap af te breken bij 22 weken ivm ernstige hart problemen bij onze dochter. Zij is geboren op 20 augustus 2021. 

Nu ben ik zwanger! Wouw erg snel en super blij. Alleen ik twijfel zo aan mijn eigen lichaam omdat ik echt geen zwangerschapsverschijsels heb. Alleen het uitblijven van de menstruatie en dikke vette positieve zwangerschapstesten. Vrijdag 17 december een vroege echo bij de fertiliteitskliniek. Uitgerekende datum is tot nu toe 11 augustus. Wouw dat worden twee bevallingen in 1 jaar tijd. Het is heftig maar ik ben zo dankbaar dat we hopelijk nu weer mama en papa mogen worden.
Liefs

Hoi allemaal!
Ik schrijf graag mee. Vandaag 5+3 weken zwanger. Voor nu 10 augustus uitgerekend van ons 1e kindje. 27 december de eerste echo. Wat spannend.  
Een whatsappgroep is leuk. Kunnen jullie mij ook toevoegen alstublieft ?:)

Hoi hoi,

heb nu 3x getest en 3x positief, 18 augustus uitgeteld hopelijk gaat alles goed ? is hier ook een whatsapp groep van of alleen Facebook?
Groetjes Kim 

Hi allemaal,

ik meld me ook graag aan. Vorige week zaterdag 4 dec een positieve test! Uitgerekende datum schatting nu op 11 augustus 
Dit is nu mijn 3e zwangerschap,
We hebben een dochtertje van bijna 3. En in afgelopen Juli hebben wij een zwangerschap moeten afbreken met 15 weken, omdat het kindje teveel vocht rondom de hersenen en nek had waardoor ze geen kans op overleven had.
We zijn erg blij met deze zwangerschap, maar gaan heel anders de zwangerschap in..
27 december onze eerste echo, en 10 januari krijgen we ook we check bij de Poli prenatale diagnostiek in het ziekenhuis.

het lijkt me leuk om met iedereen mee te lezen, is er ook een FB groep?

liefs franchis 

Terug
Bovenaan