Uitgerekend in augustus 2022

Hii! 

ik sluit ook gezellig aan. Onlngs erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Onze dochter is 9 maandjes en de 2e zal rond 15 augustus verwacht worden. Zo spannend weer! 

De weg naar ons dochtertje duurde 6 jaar, dus ik had het ergens niet zo snel verwacht, maar wauw wat ben ik blij! 

De eerste weken vind ik altijd bizar spannend, aangezien ik al 4 miskramen heb gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ondanks dit proberen we positief te blijven! Aftellen totaan de eerste echo ? Wanneer mogen jullie? 

liefs!

Hoi,

Ik heb ook een positieve test! Ik geef nog borstvoeding aan mijn zoontje van bijna 1 en ben 1 keer ongesteld geweest. Mijn uitgerekende datum ligt ergens tussen de 4 en 11 augustus verwacht ik. Dit zal mijn derde kindje worden als het goed mag blijven gaan.
21 december is de intake bij de verloskundige

Hoi!
Allemaal gefeliciteerd!! Hier ook een positieve test! Als alles goed mag blijven gaan ben ik 25 aug uitgerekend. Dit word ons derde kindje. ? Als er een groepsapp is praat ik graag mee als dat mag? 
 Liefs

Hi meiden! 
Ik weet niet of dit topic actief is/de whatsapp groep al vol is, maar ook hier een positieve test!! Na 2 jaar in een medisch traject is onze eerste IVF terugplaatsing gelukt, ik kan het echt niet geloven nog! Als het goed is ben ik 19 augustus uitgerekend.. 31 december eerste echo. Dat wordt enorm spannend!
Hoor graag of ik ergens kan aansluiten :).

Hallo allemaal,   Onlangs de eerste positieve test in handen gehad. Zwanger van ons 1e kindje als alles goed mag gaan. nu heb ik een vraag, ik heb alleen pijnlijke borsten en af en toe buikpijn. Hoort dit bij het aantal weken (5 weken en 4 dagen)? Of hebben jullie al meer klachten. Het maakt me best onzeker    12 augustus uitgerekend

mocht er een groep zijn praat graag mee

Hoi dames!
Hier ook een positieve test! Gisterenavond positief getest. Dit is mijn tweede zwangerschap en ben net als bij de eerste dmv Clomid zwanger geraakt. Uitgerekende datum waarschijnlijk 23 augustus. 13 januari de eerste echo. Klinkt nog zo ver weg!! Leuk om er met anderen erover te praten hier!

Terug
Bovenaan