Uitgerekend in augustus !!

Dag dames

Ik ben 20 jaar oud en krijg mijn eerste kindje op 13 augustus. Het word een meisje!! Ik ben nu al half jaar samen met mijn man en al paar maanden getrouwd.

<p style="text-align: center;">Zijn er nog meer mensen die in augustus moeten bevallen??</p>

Ik ben ook 20 en 15 augustus uitgerekend van mijn eerste kindje en het is een jongetje!! Ik ben 4.5 jaar samen met mijn vriend maar nog niet getrouwd

Hier ook iemand die in augustus is uitgerekend, 3 augustus en het wordt een jongetje, bijna 2 jaar samen en een paar maanden getrouwd! Ook voor ons is het het eerste kindje, zelf ben ik 28 en mijn man 36.

Leuk een nieuw forum met augustus de andere word niet echt vaak gebruikt. Ook ik ben in verwachting van een jongetje 10 augustus uitgerekend. Pas getrouwd en al 7 jaar samen met me jeugd liefde want ik ben pas 22. Zijn onwijs blij en trots alles gaat goed met de baby :)

Hoi hoi , wij zijn 1 aug uitgerekend van onze eerste kindje ... en het wordt een jongetje... allebei zijn wij 27 jaar en bijna 11 jaren samen ... geniet van jullie laatste maandjes. Liefs Jenn

Hallo allemaal,

Wij zijn 19 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Ruim 2 jaar samen en inmiddels een half jaar getrouwd.

& in januari 25 jr geworden.

Terug
Bovenaan