Uitgerekend in augustus !!

Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger... Ook nog is uigerekend op mijn eigen verjaardag, 8 augustus namelijk! Dan word ik 26 en mijn partner is pas 28 geworden.

Wij zijn nu 11 jaar samen en 5,5 jaar getrouwd. Echt een jeugdliefde is het :)

Veel succes allemaal!!!

x Betty

Hallo allemaal,

ik ben 22 jaar oud en 2,5 jaar getrouwd, vandaag precies 25weken zwanger van een prinsesje! Dit is onze eerste kindje..

Ik ben uitgerekend op 29 augustus :)!

Hoi allemaal! Wat gaat de tijd toch hard! Al weer 31 weken zwanger en alles gaat goed! Ik ben uitgerekend op 4 augustus. Het lijkt me leuk om met meiden in de omgeving in contact te komen die in het zelfde schuitje zitten! Zijn er dames uit de Haarlemmermeer!?

Ik ben op 26 augustus uitgerekend. Ik ben 25 en vriendlief is 27. We zijn ruim 6 jaar samen, en sinds maart hebben we een geregistreerd partnerschap, ivm de baby.

Ben hier maar eens op het forum gaan speuren om beetje in contact te komen met anderen van mijn leeftijd die ook zwanger zijn, ik ben de eerste van onze vrienden, dus heb niet echt iemand om het er mee over te hebben.

Hallo!

Wat leuk! Een nieuw forum voor augustus, ik ben 14 augustus uitgerekend. Alles gaat goed en de zwangerschap is voorbij gevlogen, ik zei gister nog tegen mijn vriend het lijkt wel gisteren toen we erachter kwamen dat ik zwanger ben. Wel spannend allemaal, we kunnen niet wachten tot de kleine er eenmaal is. Ik ben wel benieuwd wat me allemaal te wachten staat tijdens de bevalling. Hoe gaat het met jullie zwangerschappen?

Ik ben trouwens 24 jaar en mijn vriend is 30. Komende maandag gaan wij trouwen, we zijn ruim vier jaar samen. Vind het heel bijzonder dat de kleine er stiekem al een beetje bij is bij de bruiloft :).

Net als Patricia zijn wij ook de eerste in onze vriendenkring die een kleintje verwachten. Ik zat dus om dezelfde reden op het forum te neuzen.

Hoi Marjj92,
<p style="text-align: left;">Leuk dat er steeds meer reageren op dit forum. Fijn om te lezen dat je zwangerschap goed verloopt.</p>
<p style="text-align: left;">Ik mag gelukkig ook niet klagen, ik ben 19 augustus uitgerekend. Onwijs spannend inderdaad, ben ook heel erg benieuwd wat me te wachten staat.</p>
<p style="text-align: left;">Spannend spannend!! Heel veel plezier alvast maandag.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>

Goedemorgen allemaal!!

Even een vraagje, zoals ik al eerder noemde ga ik maandag trouwen, ik kan niet wachten!! Maar het probleem, aangezien her best warme dagen zijn heb ik een klein beetje vocht in mijn voeten, hierdoor passen mijn trouwschoenen niet helemaal lekker meer. Maar ik wil ze uiteraard maandag wel gewoon aan hebben!

<li style="text-align: left;">Iemand gouden tips over hoe ik dat vocht minimaal kan houden? Ik drink al veel water en heb het voeteneind van mijn bed ook al hoog gedaan. Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen. ;)

Xx

Hoi alvast gefeliciteerd en heel veel plezier maandag!

ik zou de rest van het weekend op blote voeten of slippers lopen, een emmer met koud water maken en daar je voeten in stoppen werkt bij mij echt prima en als je dat beu bent lekker met de voeten omhoog zitten ! Succes nog hoop dat ze uiteindelijk nog passen maandag

Terug
Bovenaan