Uitgerekend in augustus !!

Hoe gaat het met iedereen? 
Ik ben nu 39 weken zwanger en mijn uitgerekende datum is precies over een week. Ik kijk er erg naar uit en ben heel nieuwsgierig hoe alles gaat verlopen, tot nu toe geen spanningen voor de bevalling of angst.
Wat ik wel heb is dat ik zo vreselijk moe ben, ik slaap maar anderhalf uur per keer en dan word ik wakker, lig ik wakker en val ik weer in slaap en anderhalf uur later weer hetzelfde verhaal, dat breekt me wel op, nou pak ik overdag ook m'n rust maar want straks is de hele situatie anders dus alles wat ik pakken kan doe ik.
Zijn er meer danes die last hebben van slaapproblemen of andere klachten? 
Zijn jullie er klaar voor? Alles geregeld en staat alles klaar voor de kleine wondertjes die komen? 
Veel succes met de laatste loodjes!
Liefs, M

Hoi hoi. 
Ook ik mag over 2 weken (hopelijk eerder) gaan bevallen van een meisje. Ben 21 augustus uitgerekend maar ben er wel klaar mee, haha. 
Slapen gaat niet meer zo goed. Hele zwangerschap nergens last van gehad, zelfs niet misselijk geweest maar nu komen alle kwaaltjes in een keer. Maagzuur kan ik missen als kiespijn.
Ben trouwens morgen 16 jaar samen met mijn man (anderhalf jaar getrouwd) ik ben 32 en hij is net 33 geworden. 

Nog even volhouden allemaal!

Terug
Bovenaan