Uitgerekend in December 2019

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu 5.3 weken zwanger en uitgerekend op 19 december volgens mijn eigen berekening wat ik maar aanhoud. Ik kon geen december topic vinden nog dus bij deze?</p><p>Liefs</p>

Hoi!
ik ben blij met dit topic, net de site/forum ontdekt van OVN. Volgens eigen berekening ben ik ook in week 5 en 17 december uitgerekend. Gisteren positief getest en voelt nog zo onwerkelijk en spannend!
Liefs

Ah gefeliciteerd! Onwerkelijk he..hier was het een complete verrassing dus ik ben nog lichtelijk in shock..dinsdag de verloskundige bellen. Is het je eerste kindje?

Hoi hoi, 
Gefeliciteerd allebei! Hier ook net gister ontdekt dat ik zwanger ben. Ik geloof het eigenlijk nog niet goed, ga morgen nog een test doen. Dit was eigenlijk weer de eerste goede maand na een miskraam eind dec met een medische nasleep tot begin maart dus dit is dan echt snel! 
Ik zag dat er wel al een topic was, al met flink veel berichten. Er is een FB groep aangemaakt maar die zit vol. Misschien leuk een nieuwe FB groep te openen? 
Wat vinden jullie? 

Hoi dames ook ik ben zwanger en ben uitgerekend rond de kerst! Alle andere december topics zijn idd al vol en druk. Vind het ook een leuk idee om een faceboekgroep aan te maken! 

Oh echt..ja lijkt mij ook leuk. Zit er alleen mee dat niemand het nog mag weten..dus in hoeverren kan dat dst de rest van mijn lijst niks ziet? 

Ik had 3 jaar geleden bij de zwangerschap van mijn dochter ook een hele hechte groep op facebook, maar weet niet meer hoe dst ging met dat afschermen? 

Terug
Bovenaan