Uitgerekend in December 2019

Ja een groep FB kan je geheim houden, dan vind niemand anders hem en kan ook niemand zien dat je daarin reageert.
Ik kan vanavond wel even kijken of ik wat kan aanmaken, maar beloof niks.
Hier nog helemaal geen klachten, vorige keer had ik echt super gevoelige borsten wat het teken was om een test te gaan doen. Nu niks, voelt erg maf maja elke zwangerschap is anders he...

Baarmoeder kraampjes herken ik ook, dacht eigenlijk daardoor dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar dat was dus niet zo? en ook zeer gevoelige borsten 

ps. Weet iemand hoe ik Mn gebruikersnaam hier kan veranderen?

Ik vind een facebookgroepje of zo op het forum fijner denk ik dan appen...wie kan er een aanmaken, geheim? ik ben veel te bang dat ik het fout doe en iedereen er achter komt. Zo niet snugger met dat soort dingen...

Ha allemaal, gefeliciteerd :). Ik ben 21 dec uitgerekend als het goed is, spannend om dit voor het eerst mee te maken. Ben denk ik pas wat meer relaxed als ik de echo heb gehad..
Fb-groep is een goed idee in ieder geval!

Als jullie me allemaal toevoegen op Facebook zet ik jullie in de groep die ik net heb geopend! ;) 
Joanne Willemsen

ik heb voor nu even een nep account gemaakt op fb omdat ik hier niet mijn eigen fb wil zetten maar zodra jullie in de groep zitten zien jullie me eigen account! 

Tot zo! 

Terug
Bovenaan