Uitgerekend in December 2019

Dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Had je het niet verwacht?
Ik ga dinsdag ook bellen. Het is mijn eerste inderdaad, en voor jou?

Oh ik zie nu dat ik op een oud bericht heb gereageerd, moet nog een beetje uitvogelen hoe dit werkt!
Gefeliciteerd allemaal en Facebookgroep lijkt me ook leuk, inderdaad nog wel even anoniem! Had het idee om met Moederdag mn ouders en schoonouders in te lichten maar weet niet of ik het zo lang nog voor me kan houden!

Hoi!
ben blij dat er een nieuw topic aangemaakt is. Ik ben ook zo rond kerst uitgerekend. Ik weet het nog maar 3 dagen. Is echt nog heel onwerkelijk. 
Hebben jullie al veel symptomen? 
Oh en een geheime fb groep vind ik ook wel een goed idee
xx

Hier nog een zwangere. Na een miskraam in maart vind ik het wel heel spannend. Had ook niet verwacht zo snel weer zwanger te zijn... 

[quote quote=10193217]Hoi! ben blij dat er een nieuw topic aangemaakt is. Ik ben ook zo rond kerst uitgerekend. Ik weet het nog maar 3 dagen. Is echt nog heel onwerkelijk. Hebben jullie al veel symptomen? Oh en een geheime fb groep vind ik ook wel een goed idee xx[/quote] 

[quote quote=10193217]Hoi! ben blij dat er een nieuw topic aangemaakt is. Ik ben ook zo rond kerst uitgerekend. Ik weet het nog maar 3 dagen. Is echt nog heel onwerkelijk. Hebben jullie al veel symptomen? Oh en een geheime fb groep vind ik ook wel een goed idee xx[/quote]

Sorry hoor de app tript erg bij mij. Maar mijn buik maakt echt overuren heb de hele tijd al baarmoeder krampjes en veel gas enz. En bij jou? 

Terug
Bovenaan