Uitgerekend in December 2019

Dames de groep zit helaas vol. De mensen die me gister en vanochtend nog hebben toegevoegd zitten er wel in maar daar blijft het ook bij anders hebben we geen overzicht. 

Allemaal nog succes met de zwangerschap! 

Hoi dames!
ik zou graag met jullie meekletsen, maar dat kan niet meer lees ik?

ik ben uitgerekend eind december van ons tweede kindje.

hoor graag van jullie :)

Als er nog iemand in een Facebookgroep wil voeg mij dan toe op Facebook Mercedes ziva. Profielfoto van herder. Dan maak ik nog een groep aan. 

Hallo meiden, 
aller eerst gefeliciteerd! 
Naar eigen berekening zal ons 2de kindje 20 december komen. 13 mei gaan we de eerste echo laten maken, erg veel zin in. 
Half 2018 hebben wij een zoon mogen krijgen. Er zal dus ongeveer anderhalf jaar tussen zitten. 

Ik heb Joanne ook net toegevoegd. Lijkt me erg leuk om ervaringen uit te wisselen. ?

groetjes!

Hallo meiden, 
aller eerst gefeliciteerd! 
Naar eigen berekening zal ons 2de kindje 20 december komen. 13 mei gaan we de eerste echo laten maken, erg veel zin in. 
Half 2018 hebben wij een zoon mogen krijgen. Er zal dus ongeveer anderhalf jaar tussen zitten. 

Ik heb Joanne ook net toegevoegd. Lijkt me erg leuk om ervaringen uit te wisselen. ? sorry! Lees net de laatste berichtjes dst de groep vol zit! Jammer, volgende keer beter. ?

groetjes!

Terug
Bovenaan