Uitgerekend in December 2019

Hoi hoi,
Zometeen onze eerst echo, nou eerste ik heb met 5,5 week ook een echo gehad maar dat was meer om te kijken of het op de goede plek zat en dat zat het gelukkig,  voor de rest was daar vrij weinig op te zien.. de zenuwen zijn nu toch wel aanwezig... hoop zo op een kloppend hartje... Nog even en dan mogen wij een kijkje nemen vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger! 

Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen een positieve action test gehad. Zo onwerkelijk en spannend!! Ik ga morgen nog een keer testen met een clear blue. Mijn laatste dag van de vorige ongesteldheid was 17 maart. Dus als het goed is ben ik eind dec uitgerekend. Klinkt heel gek in mijn oren, want de bevruchting kan pas op 9 of 11 april zijn geweest. Ik ga deze week een afspraak maken bij de verloskundige. Leuk om hier mee te praten! Ik heb ook last van krampjes. Maar hopelijk is dat heel normaal.

GoodEvening ^^
Ik ben nu 6 weken ver, ergens uitgerekend 19 december (vermoedelijk). Ik wil zeker ook in die fb-groep komen als het mag :).
6 mei mag ik voor het eerst naar de gyneacoloog en wil graag weten wat te verwachten :). Wie kan me wat helpen?  

Hoi aanstaande mama's in spe,
Voor mij is dit ook mijn eerste zwangerschap. Maar dat heeft wel even geduurd. Om precies te zijn 40 rondes. Traject ziekenhuis doorlopen. Bij mij en mijn partner alles goed. Dus geen verklaarbare reden waarom we niet zwanger werden. Nu onze eerste iui gehad. En het is raak. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. We zijn zo blij. Alles nog wel heel pril dus vind het erg spannend. 28 dec uitgerekend. De symptomen die ik sinds anderhalve week heb zijn echt vermoeidheid en baarmoeder krampen. Wilde dit graag met jullie delen. 
Allen gefeliciteerd :)

Hoi allemaal, ik heb ook ‘joanne ‘ toegevoegd op  fb! Ik heb 26 December voorlopig uitgerekend. Heb wel een ander profiel aangemaakt want ik vind het toch een beetje eng met mijn gezicht er tussen te komen!  Dit kan altijd later nog. 

Hallo allemaal,

gefeliciteerd allemaal! 
Ook ik ben voor het eerst zwanger! Vandaag 4 weken en 5 dagen. Vandaag met de verloskundige contact gehad en 21 mei heb ik de eerste echo.
Vind het allemaal super spannend. Ik heb ook joanne  toegevoegd op Facebook! 

Hi allemaal,
Ik heb vorige week ook postief getest en wow.. wat een geluk (en verwarring tegelijk!).
Na meer dan 2 jaar en 3x IUI is het dan eindelijk gelukt en ben ik (naar eigen berekening) rond de kerst uitgerekend.
Voor mij ook de eerste, dus alle tips and tricks zijn welkom! Ik zou dan ook graag in de Facebookgroep willen :)!
Groetjes, Sophie

Terug
Bovenaan