uitgerekend in februari?/

Hallo meiden,

hoe voelen we onz vandaag??? hahahahaa hier alles goed alhoewel de onzekerheid nog wel weekje zal blijven hoor! Durf nog geen afspraak bij VK te maken...maar we zien wel en zetten moedig door hahahah mijn zoontje van 13 mnd houd me gelukkig lekker bezig en ik ben zondag jarig dus genoeg te doen!!! nou tot schrijfs dan weer!!

xx sweety

Hai!

Ik ben Andrea en ben uitgerekend op 1 februari van ons tweede kindje. Vind het zo ontzettend spannend! Wordt echt een beetje gek van mezelf, het lukt me nog niet echt om te genieten, ben zo bang dta het fout gaat. Heb er niet echt een reden voor, maar wordt zo onzeker van alle verhalen die ik hoor... Naja, we hopen er maar het best van, meer dan afwachten kan nu toch niet. Maar ben ik nou de enige die zo onzeker is of hebben jullie daar ook last van?

Groetjes!

Meiden, er is een feburari forum!! Maar we kunnen natuurlijk ook hier lekker blijven kletsen, maar hopelijk zie ik jullie ook daar he!!!

knuffffffffffff

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie. Met mij gaat het wel. Ik ben erg chagrijnig maar misschien komt dat wel doordat ik nu gestopt ben met roken.

Allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap alsnog!!!

Sweety waar kan je dat februari forum vinden want ik zie het nergen.

Ik weet nog niet wanneer ik voor het eerst naar de vk moet. Toen ik de vorige keer zwanger was moest ik vanaf 5.5 week elke week voor een echo. Heb er in totaal toen 3 gehad en hartje zien kloppen en toen ging het 3 dagen later nog mis. Mijn vk heeft toen gezegd dat als ik weer zwanger zou zijn dat ik niet  tot 12 weken  hoefde te wachten op een echo maar nu weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil. Ben bang dat we het hartje zien kloppen en dat het dan weer fout gaat. Tips? Weet ook niet of ik ze nu al moet of wil bellen. moeilijk hoor.

nou fijne avond nog

Groetjes!!!!

Hallo Meiden,

Ik ben nu precies 4 weken zwanger en dus rond 7 februari uitgeteld.
Hopelijk blijft alles goed gaan, want in het begin van deze maand heb ik met 4,5 week een miskraam gehad. Zoals jullie zien ben ik direct weer aangeteld. Al vanaf dag 1 voelde ik dat het weer raak was, dus het aftellen tot ik weer kon testen duurde eindeloos. Aangezien ik net een miskraam heb gehad ben ik natuurlijk als de dood dat het weer misgaat. O ja, ik ben 26 en dit wordt ons eerste kindje.

Groetjes

welkom!! dan zijn we ongeveer tegelijk uitgerekend! ook ik heb 3 MK al achter de rug en ik had met 3 weken al een positieve test, dus 1 week na de eisprong al...moest dus nog 1 week wachten totaan mijn NOD!! ik maak snel HCG aan dus al heel vroeg een dikke positieve test!! blijft nog ff spannend hier, tot aan de 6 weken dus ...kom gezellig meekletsen als je wil bij het februari forum!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan