uitgerekend in februari?/

Hoi Allemaal..

Ook ik ben in februari uitgeteld en wel op 4 februari.
voor ons is het, het eerste kindje dat we gan verwachten.

wel vind ik het allemaal eng. heb een raar gevoel in mijn maag, mijn borsten doen pijn.
 En heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden terwijl de test toch echt aan geeft dat ik zwanger ben.

zoals jullie lezen dus erg veel onzekerheid.

groetjes

Welkom nieuwe februari-2009-mama's!! Misschien vinden jullie het leuk om een bij het speciale februari 2009-forum te komen kijken; daar zijn er nog meer 'van ons'....
groetjes,
Kipling

Dag meiden! Volgens de berekening ben ik ook op 3 feb uitgerekend! Het wordt onze eerste. Ben heel blij maar ook nog iets verward en erg misselijk en energieloos. Heel leuk met jullie mee te praten en ervaringen te delen!
Veel groeten!

Hallo allemaal,

Hier nog een meid die sinds vandaag weet dat ze zwanger is! ahhhhh.... (zo moest er even uit)!
Ik ben een meid van 24 jaar, heb een vriend ruim 6,5 jaar, ga in oktober trouwen (nu dus met dikke buik), en ben vlgs alle sites en huisarts op 9 februari uitgerekend!
Ik kan het nog steeds niet geloven, ben van de week erg ziekjes geweest (nog wel een beetje) maar was aan de diarree (sorry voor de details) dus ik dacht dat ik nooit zwanger kon zijn, want iedereen heeft het over obstipatie?!
Verder ben ik met vlagen wat misselijk en heb ik wat gevoelige borsten maar meer niet....
Ik ga rond 13u even de verloskundige bellen, die vertelde me dat ik dan alvast een afspraak kan maken (ha d een mobiel nummer gekregen van de huisarts en ze was net een bevalling aan het doen!!!

Jullie hadden het over een speciaal februari forum, maar ik kan hem niet vinden???

Kus Vlinder

Terug
Bovenaan