Uitgerekend in januari 2018!

Hoi dames. Wat zijn we al met veel!!

Super leuk & gefeliciteerd allemaal.

ik zit nu op 5 weken en 2 dagen en heb echt al een enorme opgezette buik. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik draag al zwangerschapskleding maar hierdoor valt het ook weer veel op. (Wil het pas na 10wkn vertellen denk ik)

Ook heb ik wat steken in mijn buik als ik moet hoesten. Ben nu ook redelijk verkouden. Iemand die dit herkent?

Spannend allemaal hoor!

Liefs xx

@Januaribaby ik zit nu op 4 weken en 5 dagen. Ik weet het pas sinds donderdag. Ik heb nog helemaal nergens last van. Het voelt nog wat onwerkelijk.

Wat vervelend die opgezette buik. Lijk me lastig om het te verbergen zo.

@Januaribaby

Gefeliciteerd!

ik zit op 4 weken en 4 dagen! en weet het nu 1 weekje

opgezette  buik had ok af en toe al zonder zwanger  te zijn. maar sinds vandaag de eerste dag dat ik echt moe ben!

veder nog geen kwaaltjes iets of wat minder  eetlust

@SS21 mocht je de groep in het vervolg tijdelijk openzetten dus van geheim naar besloten. Is het dan een idee om de naam tijdelijk te veranderen? In de ''besloten'' modus kan iedereen de naam+ leden van de groep zien. De groep is dan ook voor iedereen te vinden.

Desnoods maak je er een middeleeuwse postzegels sparen van? Of iets anders onzinnigs :p.

Hallo lieve meiden, het was kort maar krachtig. Er is net een groep geopend op een ander forum waar ik vrij actief ben. Ik schrijf daar verder en ga jullie verlaten.

Succes de komende maanden Xx

Hi allemaal,

gister en positieve test gehad en zoals het er naar uit ziet is de uitgerekende datum 5 jan. Word het eerste kindje voor mijn vriend en mij! Heb ook enorm last van een opgeblazen buik maar voel me verder prima. Zou ook graag lid willen worden van de Facebook pagina, kan iemand daarmee helpen?

Terug
Bovenaan