Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allemaal,
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ook ik heb een positieve test en ben uitgerekend eind juli! voor mijn tweede kind, ik vind het weer superspannend!! ik doe voor het eerst mee aan een forum.
nou de lijst wordt nu echt lang, hardstikke leuk, nu moet er echt een juli forum komen! Iedereen natuurlijk gefeliciteerd
Tot die tijd heb ik me iniedergeval aangemeld op het juli hyves ook leuk hihi het is nog erg rustig maar wie weet loopt dat dadelijk net zo spaak als hier
Wat een leuk idee, 'n juli2009 forum.
Ik ben 1juli2009 uitgerekend van ons 1e kindje.
Ik ben 31jaar, en loop al 8jaar met 'n kinderwens, maar sinds 2jaar is het gelukkig wederzijds. Dus dan maar aan de slag.....
Aangezien het niet spontaan lukte, afspraak met fertiliteitsarts gemaakt, maar dat bleek uiteindelijk niet meer nodig te zijn.
Heb al lang niet meer gereageerd, ben bij me vriend ingetrokken dus we hebben het druk gehad. Heb ook gister me eerste echo gehad en het was echt geweldig. vandaag ben ik acht weken maar we hoorden het hartje al kloppen. En het kleintje bewoog al een beetje. We zijn super trots! Maar ik zit te twijfelen over de nekplooimeting.... doen jullie hem??
Groetjes ALicia
3e
1e
2e
1e
2e
16 juli
16 juli
18 juli
20 Juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 Juli
30 juli
Eghosa, Kim en Wendy L81 ik heb jullie er tussen gezet. Ik weet eindelijk hoe het moet. Kim en Wendy: hoe oud zijn jullie?
Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik moet 12 dec. voor het eerst naar de verloskundige en voor een echo. Heb er heel erg zin aan!