Hoi!
Vandaag ging opeens door mijn hoofd dat ik me opeens in een heel andere wereld bevind... een wereld die me compleet onbekend was en waarvan ik het bestaan echt niet kende... de wereld van zwanger zijn en kinderen krijgen.... Ik had nooit gedacht dat als ik ooit een keer zwanger zou zijn, ik bijna de hele dag aan dat wondertje in mijn buik zou denken... nooit gedacht dat ik in een wereld van verloskunde, zwangerschapskwaaltjes, echo's, bevallingen en "welke kinderwagen nu te kiezen" zou belanden. En nu is het toch gebeurd... Ik ben nog steeds wie ik ben (gelukkig maar), maar heb een klein geheimpje (voorlopig nog) voor de rest van de wereld. Ook dat is wennen voor me, ik ben een flapuit en vind het vreselijk moeilijk om het voor me te houden voor mijn ouders, familie en vrienden... Maar ja, nog even wachten, het is toch een mooi Kerst cadeautje voor mijn ouders en zus lijkt me!!
Vandaag ook de verloskundige gebeld en ik heb voor aanstaande dinsdag al een afspraak, was zelf verbaasd dat het zo snel al is. Ook moest ik gelijk een afspraak maken voor de termijn echo.... dat is pas in het nieuwe jaar... maar goed, hebben we nog iets om naar uit te kijken....
Groeten,
Eghosa