Uitgerekend in juli 2017!

Hallo,

Vanmiddag heb ik positief getest! Ik zou rond 23 juli 2017 uitgerekend zijn.. Nog erg pril dus! Maar ben oh zo blij!!

Zijn er nog meer die in juli 2017 zijn uitgerekend??

Liefs

Hoi,

Van harte gefeliciteerd!!  leuk!!! Ik ben vrijdag precies zes weken. Op 7 juli uitgerekend. Eerste kindje dus zo leuk en spannend allemaal. groetjes Han

Hoi!

Dankjewel Han! Jij ook gefeliciteerd! en de anderen natuurlijk ook ;-)

Heb net met de verloskundige gebeld.. 6 Dec eerste echo. Voor mij is het ook de eerste zwangerschap dus erg spannend. Kan nu al niet wachten tot de eerste echo haha

Gefeliciteerd ook! Fijn dat t jou ook is meegevallen. T zal vast goed komen. Nog even geduldig wachten.... Tijd gaat een stuk minder snel als eerst.

Was ook wel benieuwd naar de symptomen van jullie, wilde het net vragen haha.

Ik heb  de volgende:

- regelmatig steekjes en krampjes in mn buik, soms best fel.

- zware vermoeide bovenbenen

- erg snel buiten adem

- lust geen macaroni en broccoli meer, normaal

vind ik dat heerlijk

Oh en een opgezette buik, voelt erg vol aan. En af en toe een misselijkheidsvlaag, vooral in de ochtend.

Leuk gebruiker774248! Gefeliciteerd. Dan lopen wij gelijk haha. Wanneer is jouw uitgerekende datum?

Mijn darmen zijn behoorlijk van slag, af en toe wat misselijk. Maar dat is sinds 2 á 3 dagen. Vooral 's morgens en na mn lunch net. Gelukkig is mijn man zo lief om mn ommeletje voor mn lunch gisteravond te bakken toen ik weg was.  En beetje gevoel als menstruatiepijn al de hele week. En flink moe. En stemmingswisseling, maar die had ik altijd al een beetje. En jullie?

Terug
Bovenaan