Uitgerekend in juli 2017!

Ik ben 21 juli uitgerekend in m'n eigen planning.. kan nog veranderen haha.

ik heb last van hoofdpijn, lage rugpijn en ontzettend moe. Heb al een lief jongetje van 1,5 rond huppelen. Dus t word alleen maar zwaarder :)

Tot nu toe zijn mijn klachten. Gevoelige borsten, steekjes in mijn onderbuik, rommelende darmen en misselijk op en af.

Dit is ons eerste kindje, zo spannend

Hallo blije mamma's allemaal van harte gefeliciteerd. Ik zit ook helemaal op een roze wolk. Ik verwacht dat ik 10 juli uitgerekend zal zijn. Heb aanstaande dinsdag al m'n eerste echo (omdat ik hormonen heb geslikt val ik onder het ziekenhuis die al met 6 weken een echo maken) dus ben heel benieuwd hoe het kikkervisje in m'n buik er nu al uit ziet

Gefeliciteerd! Cker heel spannend allemaal! Wij zijn idd ook heel benieuwd. Bij mij is sinds vanmorgen de misselijkheid écht begonnen. Jeetje das wel ff wennen zeg. Gelukkig hou ik alles wel binnen, maar telkens uit t niets vreselijk misselijk. En dan gauw wat eten dan zakt t aardig af. Goed naar mn lijf luisteren merk ik. Iemand van jullie nog tips tegen t misselijk zijn???

Hee

wat leuk zon forum, ik ben zelf nu 6 weken zwanger van de eerste , dus rond begin juli uitgerekend.

23november naar de verloskundige! Kan niet wachten ,

even een vraagje ; ik heb doorgaans de dag best wel een buikje gekregen , en savonds is t helemaal opgeblazen. Is dit normaal?

ik werk in de horeca en wil t nog geheim houden , maar zo komen de vragen al op ne af

liefs x

@han88

oh wat naar die misselijkheid!!! Heb t zelf gelukkig ( "nog") niet. Wel continue veel lucht , nog net niet aan t boeren, en maagzuur! Van vsm heb je van die tabletjes tegen misselijkheid, andere keren heeft t me wel geholpen , is homeopathisch ! Succes

Terug
Bovenaan