Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo blije mamma's allemaal van harte gefeliciteerd. Ik zit ook helemaal op een roze wolk. Ik verwacht dat ik 10 juli uitgerekend zal zijn. Heb aanstaande dinsdag al m'n eerste echo (omdat ik hormonen heb geslikt val ik onder het ziekenhuis die al met 6 weken een echo maken) dus ben heel benieuwd hoe het kikkervisje in m'n buik er nu al uit ziet
Gefeliciteerd! Cker heel spannend allemaal! Wij zijn idd ook heel benieuwd. Bij mij is sinds vanmorgen de misselijkheid écht begonnen. Jeetje das wel ff wennen zeg. Gelukkig hou ik alles wel binnen, maar telkens uit t niets vreselijk misselijk. En dan gauw wat eten dan zakt t aardig af. Goed naar mn lijf luisteren merk ik. Iemand van jullie nog tips tegen t misselijk zijn???
oh wat naar die misselijkheid!!! Heb t zelf gelukkig ( "nog") niet. Wel continue veel lucht , nog net niet aan t boeren, en maagzuur! Van vsm heb je van die tabletjes tegen misselijkheid, andere keren heeft t me wel geholpen , is homeopathisch ! Succes