Uitgerekend in juli 2017!

Nou dat is het idd. Gelukkig weet mn ene collega het. Dat scheelt wel. Moet gewoon echt om de 1,5 uur iets eten anders word ik vreselijk misselijk. Hoop erg dat t snel over gaat en dat ik dit niet mn hele zwangerschap heb. Tot nu toe niet overgegeven, anders word t helemaal lastig stil houden voor mn andere collega's. Die pilletjes is nog wel een optie. Kan ik wel eens overleggen met de Vk of huisarts.

Hoi!

Ik heb gisteren positief getest. Dus nu 4 weken zwanger van mijn 3e kindje. Ik heb al een zoon van 10 en een dochter van 7. Dit is het eerste (en enige!) kindje van mijn man en mij samen. Hij heeft ook nog een dochter van 7 uit een eerdere relatie. Een huis vol dus! Maar wel ontzettend leuk. Mijn man heb ik wel ff moeten overtuigen. Maar na 3 jaar kon hij zich er volledig aan overgeven. Dus dit is wel het gelukkigste moment van mijn leven! Ik ben 20 Juli uitgerekend. Maar mijn eerste echo is pas 27 December als ik 10 weken ben. Dus ik moet nog heel veel geduld hebben!

Verder qua eerste symptomen heb ik last van gevoelige tepels, een opgeblazen gevoel. Snel voorzitten na het eten en ook weinig eetlust hebbend, nog niet misselijk gelukkig. Snel buiten adem omdat je hartslag omhoog gaat zodra je zwanger bent. Maar vooral een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik voel echt dat mijn baarmoeder groeit. Met alle nodige toiletbezoekjes van dien. Snel laat van mijn banden heb ik nu als ik mijn buik teveel inspan. Ik ben erg benieuwd hoe het aanvoelt als ik paard ga rijden. Ik rij namelijk 2 keer per week op een paard. Alleen recreatief in het bos en op het strand. Dat is goed te doen alleen in stap.

Hoe oud zijn jullie? Ik ben zelf 35.

Hoi lieve meiden Gefeliciteerd!

Ben zelf ook 3 juli uitgerekend.

We zitten al met 33 dames gezellig op Facebook in een  geheime groep. Dus mochten jullie willen aansluiten zijn jullie van harte welkom!

Dan kunnen jullie mij en privé bericht sturen op Facebook.

Renske Timo Amy en Elin  is mijn naam.

Gr Renske

Na hoeveel dagen hebben jullie positief getest?

Ik ben nu 8 dagen overtijd (of misschien minder). Zit aan dag 36. Geen teken van menstruatie. (negatieve test gisteren)

Wel wat kwaaltjes die ik bij jullie lees als zwangerschapssymptomen, maar die misschien ook met een aankomende menstruatie kunnen te maken hebben. Moe, lage rugpijn, rommelende darmen, hoofdpijn ...

Zou er nog hoop zijn? Dan is het ook voor in juli!

Terug
Bovenaan