Uitgerekend in juni 2017

Hoi hoi, Met veel plezier heb ik het topic van de uitgerekende datum in mei 2017 zitten lezen, maar als het goed is komt ons wondertje begin juni. Na bijna 2 en een half jaar proberen, is het nu bij onze vierde IUI poging raak. Wat is het nog onwerkelijk, maar wat zijn we al blij!
Ik ben benieuwd naar de andere verhalen van moeders in spé.
 
Hoi Ingrid,

Gefeliciteerd! Wat een extra mooi nieuws na 2,5 jaar. Ik ben ook begin juni uitgerekend, vorige week de positieve test in handen :). Ook hier nog ontzettend onwerkelijk maar super blij! Kan niet wachten op de eerste echo...
 
Gefeliciteerd!! Wat fijn na zo lang proberen.

Wij vanavond een lichtroze streepje op de test. Eigenlijke testdatum 1 oktober dus het weekend voor alle zekerheid nog een test. Maar hopelijk is een streepje een streepje.

In dat geval ook in juni uitgerekend.
 
Hallo Dames!

Allereerste gefeliciteerd!

Ook ik kan me eindelijk aansluiten in een tropic uitgerekend, ik heb vorige week vrijdag positief getest. Natuurlijk hartstikke blij eindelijk na een jaar. Ook komt meteen het gevoel van onzekerheid zal het hartje wel kloppen op de 8 weken echo en is het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Pff maak mezelf helemaal gek volgens me man. Hoe ervaren jullie dat? Ben van plan het zondag tegen de ouders te zeggen kan het niet zoveel weken voor me houden. Wat is jullie idee hierover?

Zoals ik heb zelf heb kunnen uitrekenen ben ik uitgerekend op 2 juni. Heb trouwens 18 oktober de 8 weken echo kon je voor kiezen wil niet wachten tot 12 weken.
 
Gefeliciteerd. Voor mij is het mijn 2e zwangerschap. Ik heb me de 1e keer ook heel onzeker gevoeld en gek gemaakt. Uiteindelijk heb ik daardoor wel te weinig echt genoten. Dus probeer dat vooral te doen. Er zijn heel veel mensen die het al snel tegen ouders vertellen. Dus lekker doen als je je daar goed bij voelt.
 
Hey dames

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat is het toch bijzonder hè!

Ik hoop dat ik hier ook mee mag schrijven, ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik zwanger ben.

5 weken geleden heb ik een miskraam gehad toen ik 6 weken en 4 dagen zwanger was van ons 1e kindje. Overigens had ik het toen ook al aan veel mensen verteld hoor, we waren zo blij dat ik t moeilijk geheim kon houden.

ik heb forse bloedingen gehad maar het is er wel vanzelf uitgekomen. Mijn symptomen gingen echter niet weg, ze werden eerst zelfs erger. Ik heb toen elke maandag en vrijdag een test gedaan om te zien hoe t hcg zakt. Dat duurde vreselijk lang maar afgelopen vrijdag was er bijna geen streepje meer te zien.

Nu heb ik sinds afgelopen weekend weer steekjes onderin mn buik en ook ben ik misselijker. Ik kon me niet bedwingen en heb gisteren een test gedaan. En niet eens met ochtendurine wat ik normaal wel doe omdat dat geconcentreerder is.

En nu is de streep ineens dikker! Ok, wie weet maak ik mezelf gek, houdt mn lichaam me voor de gek, of zit er nog een restje van de miskraam in wat nog hcg aanmaakt.. toch klamp ik me aan dat beetje hoop vast en doe morgenvroeg nog een test en hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap is!!
 
He dames

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! :) Ik stond gisteren ook met een positieve test in mijn hand. Mijn cyclussen zijn nog best onregelmatig dus was ook (denk ik) 2 tot 4 dagen te vroeg met testen. Heb gisteren en vandaag in totaal 5 testen gedaan die allemaal positief waren! Aan de ene kant ben ik super blij maar de andere kant bang dat het misgaat. Toch gaan we het vanavond aan de ouders vertellen.. Zo onwerkelijk allemaal. In december gestopt met de pil en totaal geen pijl te trekken op mijn cyclussen. Wel het geluk gehad mijn eisprong te voelen.
 
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb me in het begin ook erg druk gemaakt, mijn man zei me dat ik er van moest genieten. En hij heeft gelijk. Of het goed blijft gaan of mis gaat, dat hebben we zelf niet in de hand. Dus gewoon lekker genieten van het idee dat er iets moois aan het groeien is.

wij hebben vrijdag 14 oktober onze eerste echo, ben dan precies 7 weken.

Spannend...

 
Terug
Bovenaan