Hey dames
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat is het toch bijzonder hè!
Ik hoop dat ik hier ook mee mag schrijven, ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik zwanger ben.
5 weken geleden heb ik een miskraam gehad toen ik 6 weken en 4 dagen zwanger was van ons 1e kindje. Overigens had ik het toen ook al aan veel mensen verteld hoor, we waren zo blij dat ik t moeilijk geheim kon houden.
ik heb forse bloedingen gehad maar het is er wel vanzelf uitgekomen. Mijn symptomen gingen echter niet weg, ze werden eerst zelfs erger. Ik heb toen elke maandag en vrijdag een test gedaan om te zien hoe t hcg zakt. Dat duurde vreselijk lang maar afgelopen vrijdag was er bijna geen streepje meer te zien.
Nu heb ik sinds afgelopen weekend weer steekjes onderin mn buik en ook ben ik misselijker. Ik kon me niet bedwingen en heb gisteren een test gedaan. En niet eens met ochtendurine wat ik normaal wel doe omdat dat geconcentreerder is.
En nu is de streep ineens dikker! Ok, wie weet maak ik mezelf gek, houdt mn lichaam me voor de gek, of zit er nog een restje van de miskraam in wat nog hcg aanmaakt.. toch klamp ik me aan dat beetje hoop vast en doe morgenvroeg nog een test en hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap is!!