Uitgerekend in juni 2017

Hallo allemaal!

Wat hebben jullie allemaal al snel je eerste echo! Ik moet wachten tot 7 november. In de praktijk waar ik me heb ingeschreven wachten ze echt tot je ruim tien weken bent. Pfff, wachten duurt lang in deze spannende tijd. Maak me gelukkig geen zorgen, ben gewoon ontzettend nieuwsgierig ;). Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik heb alleen gevoelige borsten maar verder nog niets...
 
Ik zit bij de gynaecoloog vanwege de iui behandelingen. Misschien dat het daarom al wat eerder is? Maar ik weet dat ook niet zeker.

nog even geduld hebben dus voor jou EllV.

ik heb wel last van meer kwaaltjes, maar dat geeft me eigenlijk een gerust gevoel, want dan denk ik dat het nog goed zit. Gevoelige borsten, heel moe, misselijk, opgeblazen gevoel. Gelukkig nog niet over hoeven geven! Maar alles is de moeite waard!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap dames!
 
Bij mijn verloskundige is get gebruikelijk om tussen week 8 en 10 voor t eerst te komen. Vanwege mijn miskraam mag ik met 7 weken al komen mocht ik weer zwanger zijn..

Morgen doe ik weer een test. Ik vind het echt zo spannend!! Ik zou dan bijna 6 wk of bijna 5 wk kunnen zijn. Geen idee.. Maar als de streep duidelijk is bel ik direct de verloskundige
 
Streepje is echt wel duidelijker dan de vorige test, dus straks verloskundige bellen...

ik heb wel aardig wat symptomen, maar sommige kreeg ik pas een paar dagen na mijn miskraam. Wel lijken ze nu weer wat sterker te worden.

Pijnlijke borsten, vooral 's nachts. Veel plassen. Trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Misselijk gevoel maar niet overgeven. Afkeer van pepermuntsmaak. Moe
 
Terug
Bovenaan