Uitgerekend in juni 2017

Wat leuk dat jullie allemaal zo actief zijn met reageren!

Lyn spannend! ik moet 18 oktober ook maar dan voor mijn 8 weken echo pff kan die weken wel weg kijken duurt zo lang je wilt gewoon beetje zekerheid en het hartje zien kloppen.

Voor de dames die hierbij zijn gekomen gefeliciteerd leuk dat jullie hier zijn!
 
Oh wat leuk Kim, als t bij mij goed zit ben ik op 18 oktober 7 weken of 8 weken. Beetje lastig uitrekenen na de miskraam.

vreselijk hè dat wachten! Gelukkig gaan mijn man en ik volgende week een lang weekend naar zee.. lekker uitwaaien en wat anders aan mn hoofd. :)

 
Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik was net een nieuw topic begonnen omdat ik deze niet gezien had, maar voeg me graag bij jullie. Ik ben uitgerekend op 2-6, maar vind het allemaal zeer spannend. Zit al meer dan 3 jaar in de medische malle molen. Heb geen partner, dus doe het alleen. Heb inmiddels 4 miskramen gehad in de afgelopen 1,5 jaar en hoop dat dit kleine ukkepukje blijft zitten.

Ben mijzelf alleen echt gek aan het maken. Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en de CB test van vandaag geeft aan 2-3 weken, terwijl ie 3+ aan zou moeten geven. Mijn HCG was donderdag 1286, dus je zou denken dat ie nu wel boven de 1935 zou moeten zijn voor de 3+ aanduiding, toch? Vrijdag mag ik weer naar de gynaecoloog in het ziekenhuis, mag daar wekelijks komen om e.e.a goed in de gaten te houden. Weet alleen ff niet hoe ik die dagen door moet komen...

Qua kwaaltjes nog niet echt last. Met vlagen een beetje misselijk en gevoelige borsten, maar verder niet.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes
 
Hey Kirsten,

Leuk dat je hier meeschrijft.. Die onzekerheid ken ik maar al te goed; ik heb zelf 6 weken geleden een miskraam gehad met bijna 7 weken zwangerschap. Daarna bloedarmoede vanwege het hevige bloedverlies wat ik heb gehad. Daarna nog veel last van symptomen, hcg daalde maar heel langzaam. Ik voelde mij dus zwanger en was t niet meer. Iedere nacht als ik wakker werd om te plassen of van de pijn in mn borsten of als ik misselijk was werd ik daar weer aan herinnerd.

Maar sinds afgelopen vrijdag is het streepje duidelijker en stijgt mijn hcg weer. Vanochtend opnieuw getest en waarschijnlijk ben ik weer zwanger.

Hcg is dus niet weggeweest en dat is zo verwarrend.. ik ben zo bang dat t niet goed zit of weer misgaat.. 18 oktober mag ik heen voor een echo. De tijd kruipt echt voorbij!

4 miskramen is heftig zeg! Heeft t een oorzaak of onbekend? Wel stoer dat je je eigen hart en hoofd volgt en t alleen doet. Knap hoor!

 
Hi allemaal,

Nieuw voor mij zo'n forum... net als zwanger zijn. Schrijf graag met jullie mee. Fijn zo'n gemene deler!

Mijn uitgerekende datum is 2 juni 2017, net  als jij Kirsten. Op 20 okt de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Zooo spannend!!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes
 
Wat heftig Kirsten. Ik duim met je mee dat dit wondertje lekker bij je blijft! Ik vind het zelf ook allemaal reuze spannend, eerste zwangerschap (1-6 uitgerekend) na een jaar proberen. De afspraak bij de huisarts stond gepland toen ik de avond ervoor er achter kwam dat ik zwanger was. Voelt allemaal nog enorm onwerkelijk maar ik kan me voorstellen wanneer je al eerder een miskraam hebt gehad en al zo lang in de medische molen zit het extra spannend is.

Het is zo lastig om jezelf niet gek te maken en rustig te wachten op je eerste echo. Kon je maar heel even in je buik kijken om te checken of alles goed verloopt... Ik heb 20 oktober een intakegesprek bij de verloskundige en dan 7 november de eerste echo.

Kan je niet al eerder terecht Lyn V? Voor jou ook heftig en vooral verwarrend lijkt me?

 
Spannend eerste zwangerschap, pff 7 november is echt nog ver weg!

Nee ik kan niet eerder want nu is toch nog weinig te zien en de 18e als alles goed is ook al een hartje..



We moeten gewoon geduld hebben. Veel afleiding zoeken en ons niet gek laten maken :)

En als t even kan... vertrouwen hebben in ons lichaam en genieten van dat er een kindje in onze buik groeit <3
 
Welkom dames leuk dat jullie mee doen hier grappig te lezen ik ben volgens een rekenschema op internet ook 2 juni uitgerekend!

Nog 2 weken dan de echo ben zo benieuwd het weekend aan de ouders verteld voor mijn ouders is het de eerste keer dus heel speciaal die reactie was echt zo mooi. Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Heb sinds gisteren af en toe krampje nou ja meer het gevoel dat het trekt onderin je buik volgens me moeder heeft dat met de baarmoeder en banden te maken. straks wat boodschappen gedaan en merk dat dat best vermoeiend is. ik wil wel maar kan me er niet toe zetten heel apart heb begrepen dat ook dat bij de kwaaltjes hoort. hebben jullie al veel klachten?

 
Terug
Bovenaan