Uitgerekend in juni 2017

<p style="text-align: left;">Ik ben uitgerekend op 6 juni. Is ons eerste kindje.</p>
<p style="text-align: left;">En om een vraag terug te komen, ik doe centering pregnancy. Vorige maand de eerste bijeenkomst gehad en was leuk. Nog wel even onwennig (niemand kent elkaar natuurlijk) maar ben er van overtuigd dat het erg gezellig en leerzaam gaat worden. Vooral leuk om ervaringen uit te wisselen.</p>
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames,</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, lees pas eventjes mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zou het leuk vinden om ook mee te gaan schrijven  Ik ben Veronique, 30 jaar oud en 28 juni uitgeteld van ons 1e kindje. Ik voel me goed, heb eerlijk gezegd nergens last van (gehad). Niet misselijk, wel iets vermoeider dan normaal maar gelukkig nu niet meer. </span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Morgen hebben we de 2e echo en dat is weer enorm spannend maar nu zeer zeker ook super leuk weer om hem of haar even te zien! Ja nog 4 weken wachten en dan weten we het geslacht... Het geslacht willen we dan ook graag weten, te nieuwsgierig 
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames, Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, lees pas eventjes mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zou het leuk vinden om ook mee te gaan schrijven! Ik ben Veronique, 30 jaar oud en 28 juni uitgeteld van ons 1e kindje. Ik voel me goed, heb eerlijk gezegd nergens last van (gehad). Niet misselijk, wel iets vermoeider dan normaal maar gelukkig nu niet meer. Morgen hebben we de 2e echo en dat is weer enorm spannend maar nu zeer zeker ook super leuk weer om hem of haar even te zien! Ja nog 4 weken wachten en dan weten we het geslacht... Het geslacht willen we dan ook graag weten, te nieuwsgierig 
 
Hallo dames! Nou voor de derde keer proberen of het lukt om hier een berichtje te plaatsen! Het lukt me niet helemaal namelijk... Ik lees eigenlijk pas net eventjes mee maar zou het erg leuk vinden om me te gaan schrijven en ervaringen te delen! Apesaartje zou ik toegevoegd kunnen worden aan de Facebook pagina? Ik ben Veronique 30 jaar en 28 juni uitgerekend van ons eerst kindje! Heel bijzonder. Ik voel me verder goed... Alleen last gehad van moeheid maar dat neemt nu af dus zover geen bijzonderheden :) morgen de tweede echo dus dat is weer even spannend en bijzonder om ons kleine wonder weer even te zien! Groetjes Veronique 
 
Hoi allemaal,

ik ben 28 jaar en 20 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Ik lees dat er een FB-groep bestaat en het lijkt me leuk om ook deel te nemen. Hoe kan ik dit het beste doen? Alvast bedankt!

Groetjes Vivian
 
https://www.facebook.com/groups/628183744035660/?fref=ts

Kan je deze vinden? Anders even Pauline van den Boogaart op zoeken op fb dan voeg ik je toe!
 
Hoi allemaal,



dit forum ligt al een tijdje op zn gat, omdat iedereen vertrokken is naar facebook. Beetje lullig, maar misschien zijn er nog andere mensen die uitgerekend zijn in juni, en hier toevallig verder willen kletsen over de laatste loodjes! Ben nou 35 bijna 36 weken zwanger! En 18 juni uitgerekend!
 
Terug
Bovenaan